Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، استاندار هرمزگان پس از مشاهده خبر و تصاویر مشکل شکستگی لوله و هدر رفت آب در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و درخواست شهروندان برای رفع این مشکل، با صدور دستوری به مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، بر لزوم اقدام فوری جهت رفع این مشکل تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این دستور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان به همراه معاون شرکت آب و فاضلاب استان و کارشناسان مربوط، ضمن بازدید و بررسی میدانی این مساله و گفت و گو با ساکنان شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس، انجام عملیات اجرایی ترمیم شبکه را در دستورکار قرار دادند.

 با اجرای این عملیات نسبت به تعویض انشعابات مشکل دار ورودی و تعویض ۱۸۰ متر خط انتقال ۷۵ اینچ اقدام کردند و این مشکل رفع شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز صبح امروز دوشنبه در پاسخ به فیلم منتشر شده در خصوص شکستگی خطوط شبکه آب آشامیدنی سایت مینو در مسکن مهرشهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس گفت: بالا بودن فشار در خطوط توزیع آب این سایت عامل شکستگی های پی در پی این خط در ماه های اخیر بوده است.

عبدالکریم ترابی زاده در بازدید از شبکه آبرسانی سایت مینو در مسکن مهر بندرعباس افزود: قرارگیری مخازن آب شمال غرب بندرعباس در ارتفاع بالا سبب شده تا فشار آب در خطوط توزیع سایت مسکونی مسکن مهر بندرعباس یاد شده که در پایین دست و ارتفاع حدود صفر منطقه واقع شده، بسیار بالا باشد.

وی بیان داشت: همچنین نزدیکی سایت های مسکونی بالادست و پایین دست به یکدیگر از دیگر دلیل بالا بودن فشار آب در خطوط توزیع بوده که منجر به افزایش شکستگی های پی در پی در نقاط پایین دست شده است.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب هرمزگان اظهادراشت: با تمهیدهای اندیشیده شده از سوی شرکت آبفای استان در هفته آینده فشار آب در این منطقه تعدیل یافته و به صورت متعادل در خطوط توزیع جریان می یابد.

ترابی زاده یادآورشد: همچنین علاوه بر تعدیل فشار آب، روز گذشته نیز خطوط توزیع این منطقه مسکونی به طول ۱۲۰ متر به صورت کامل با خطوط  فشار کاری  بالاتر تعویض و جایگزین شده است و دیگر شاهد شکستگی این خط  نخواهیم بود.

وی اضافه کرد: هم اکنون نصب انشعابات آب نیز در منطقه سایت مسکن مهر بندرعباس آغاز شده و در حال انجام است.

استان هرمزگان ۵۸۰ هزار مشترک آب دارد که از این شمار ۵۲۰ هزار مشترک خانگی هستند.

برچسب‌ها استانداری هرمزگان مسکن مهر هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان مسکن مهر هرمزگان استانداری هرمزگان مسکن مهر هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان بندرعباس شرکت آب و فاضلاب خطوط توزیع مسکن مهر فشار آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • جا به جایی بیمارتوسط بالگرد هوایی اورژانس ۱۱۵ هرمزگان
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان