Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه آیلان ماسک مدیر اجرایی شرکت تسلا توییت کرد که تصمیم دارد یک دهم از سهام این شرکت سازننده خودروهای برقی را بفروشد، سهام تسلا 7.5 درصد کاهش یافت.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، ثروتمندترین مرد دنیا که روز شنبه برای فروش 10 درصدی سهام شرکت تسلا در توییتر نظرخواهی کرده بود باعث افت ارزش سهام شرکت خود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس ارزش سهام این شرکت در بازار فرانکفورت با کاهش 7 درصدی به 989.10 یورو رسید. ارزش سهام این شرکت در آمریکا هم با 6.2 درصد کاهش به 1146.43 دلار رسید.

ماسک در توییت خود از دنبال کننده های خود خوسته بود نظر دهند که آیا ماسک 10 درصد از سهام شرکت را بفروشد یا نه. 3.5 میلیون نفر به توییت او پاسخ گفتند و 57.9 درصد از مردم با فروش سهام این شرکت موافقت کرده بودند.

بر اساس محاسبات رویترز، ارزش 10 درصد از سهام این شرکت احتمالا مبلغی حدود 21 میلیارد دلار باشد.

برچسب هاانرژی امروز ایلان ماسک تسلا موتورز (Tesla Motors) خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) سهام تسلا

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز ایلان ماسک تسلا موتورز Tesla Motors خبرگزاری بلومبرگ Bloomberg سهام تسلا آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو سهام این شرکت ارزش سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت

بهادری جهرمی در حاشیه  جلسه هیات دولت اظهار کرد:با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی بزودی اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • تسلا ۱۴ هزار نفر از کارکنانش را اخراج می‌کند
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت
  • اخراج ۱۰ درصد کارکنان تسلا
  • تسلا ۱۰ درصد کارکنان جهانی خود را اخراج می‌کند
  • کاهش حاشیه سود شرکت ها از ۳۴ درصد به ۱۳ درصد