Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@16:39:53 GMT

افتتاح یک واحد آموزشی در روستای جلگه خلج پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۹۴۵۴

افتتاح یک واحد آموزشی در روستای جلگه خلج پلدختر

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، با حضور دکتر علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین کشور و هیئت همراه ، مهندس غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان ، رضاییان معاونت اجرایی و نظارت ، احمدی معاون فنی نوسازی مدارس ، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اهالی خونگرم ، مدرسه سه کلاسه روستای فوق الذکر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ، پس از حادثه سیل ۱۳۹۸ پلدختر ، مدیریت بانک اقتصاد نوین با مشارکت پویای خود در رفع تنگناهای آموزشی مناطق محروم و حادثه دیده ی از سیل وارد عمل شد و امروز شاهد به بار نشستن تلاش این خیر ارجمند مدرسه ساز هستیم

شایان ذکر است ، مدرسه ۳ کلاسه روستای جلگه خلج پلدختر در زمینی به مساحت یکصد و ۷۵ متر مربع و سرمایه گزاری صد در صد این بانک ساخته شده است .

 در پایان این مراسم ، کیف مدرسه و دیگر لوازم التحریر به دانش آموزان مدرسه اهدا گردید .

48

کد خبر 1571211

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، فرماندار خواف و مسوولان ادارات و نهاد‌ها مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان بهره برداری شد.

روح الله غلامپور سدهی افزود: این مدرسه با ۳۶۳ متر مربع زیربنا با اعتبار۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد

وی گفت: در راستای طرح سه شنبه‌های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.

مدیر آموزش و پرورش خواف افزود: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف امضا شد.

دیگر خبرها

  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • در مقوله مولدسازی اولویت با پروژه های نیمه تمام خیری است
  • خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
  • فعالیت ۳۰ مجمع خیرین مدرسه‌ساز در آذربایجان شرقی