Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:13:26 GMT

رسمی؛ رضا دهقانی به تراکتور پیوست(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۸۳۹

با اعلام باشگاه تراکتور، رضا دهقانی به تراکتور ملحق شد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا دهقانی هافبک سابق سپاهان که در نقل و انتقالات تابستانی به پرسپولیس ملحق شده بود، پس از نیمکت نشینیهای متوالی تصمیم به جدایی گرفت و این در حالی است که چند تیم نیز به دنبال او بودند.

 

از فولاد به عنوان یکی از مشتریان جدی او نام برده می‌شد اما در نهایت این تراکتور بود که موفق شد رضایت این بازیکن را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهقانی در حالی به تراکتور پیوسته که فصل گذشته عملکرد قابل قبولی در نساجی داشت و مورد توجه یحیی گل‌محمدی نیز قرار گرفت و با پرسپولیس قرارداد دو ساله بست اما در نهایت به دلیل نیمکت نشینی و باتوجه به پیشنهادات مطلوب، قراردادش را در آخرین لحظات فسخ کرد.

 

این بازیکن چپ پا توانایی بازی در پست هافبک چپ و راست را دارد و یکی از خریدهای مهم تراکتور در پنجره تابستانی محسوب می‌شود.

 

تراکتور نقل و انتقالات 1400 رضا دهقانی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور نقل و انتقالات 1400 رضا دهقانی نساجی مازندران رضا دهقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

ه گزارش "ورزش سه"، موج انصراف از حضور در تیم ملی والیبال ایران در حال افزایش است و این بار نوبت لیبروی باتجربه فولاد سیرجان ایرانیان بود.

مهدی مرندی لیبرویی که سابقه دو حضور در المپیک را دارد با اننتشار متنی در اینستاگرام از حضور در تیم ملی انصراف داد.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

با سلام و احترام خدمت جامعه با شعور والیبال
پوشیدن لباس مقدس تیم ملی در هر رشته ای برای هر ورزشکاری افتخاریست که من هم چندین سال این افتخار را داشتم و حال به دلیل داشتن مصدومیت کهنه و قدیمی و با مشورت از پزشک تیم ملی و با اجازه و صحبتی که با رییس محترم فدراسیون والیبال و کادر فنی محترم تیم ملی داشتم برای ریکاوری از حضور در تیم ملی انصراف داده و در ادامه راه برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم. سرباز کوچک این مملکت و رشته پرطرفدار والیبال مهدی مرندی"

حالا با این انصراف تعداد لیبروهای حاضر در اردو به سه نفر رسیده است. مرندی پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح سومین بازیکن انصرافی از تیم ملی است.

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • رسمی: بازی تراکتور سه هیچ شد
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست