Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهار هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی خشن‌ترین و سپاهان خوش اخلاق‌ترین تیم حاضر در این مسابقات هستند.

به گزارش قدس آنلاین، در ۴ هفته گذشته از بیست و یکمین فصل رقابت‌های لیگ برتر، منهای دیدار برگزار نشده پیکان و ذوب آهن به جا مانده از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، ۳۱ بازی دیگر برگزار که در این تعداد بازی جمعاً ۱۱۷ کارت زرد و ۶ کارت قرمز از جیب داوران خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم تیم نساجی از مجموع این ۱۲۳ کارت رنگی، ۱۷ کارت بود تا سرخپوشان قائمشهر خشن‌ترین تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر باشند.

بازیکنان نساجی در مجموع ۱۴ بار با کارت زرد و ۲ بار با کارت قرمز داوران جریمه شده‌اند و اعضای کادر فنی این تیم هم ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده‌اند تا بیشترین تعداد کارت به این تیم تعلق داشته باشد.

پس از نساجی هم گل گهر با ۱۴ کارت زرد، صنعت نفت با ۱۰ کارت زرد و یک کارت قرمز و مجموع ۱۱ کارت از دیگر تیم‌های پر کارت هستند.

در انتهای این جدول هم نام تیم سپاهان به چشم می‌خورد تا طلایی‌پوشان اصفهان خوش اخلاق‌ترین تیم فصل باشند. بازیکنان سپاهان در ۴ بازی گذشته تنها ۴ بار با کارت زرد از سوی داوران جریمه شده‌اند تا با این آمار خوش اخلاق‌ترین تیم لیگ در پایان هفته چهارم باشند.

رضا جعفری و مسعود شجاعی (در هفته اول مقابل فجر)، ایوب کلانتری و مسعود شجاعی (در هفته دوم مقابل پرسپولیس)، اکبر صادقی و کریم اسلامی (در هفته سوم مقابل گل گهر) حامد شیری، کریم اسلامی، مسعود شجاعی (۲)، اکبر صادقی، محمد مهدی نظری (۲) و محمد قربانی (در هفته چهارم مقابل صنعت نفت) بازیکنان تیم نساجی هستند که در ۴ هفته ابتدایی مسابقات ۱۴ بار با کارت زرد داور جریمه شده‌اند؛ مسعود شجاعی به همراه محمد قربانی هم بازیکنانی هستند که گرفتن کارت قرمز را تجربه کرده‌اند.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با دریافت ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز، خشن‌ترین بازیکن لیگ در ۴ هفته ابتدایی است. شجاعی تنها یک بار در هفته سوم و بازی مقابل گل گهر جریمه شخصی نداشته است. وی در هفته چهارم ۲ بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز داوران را مقابل خود دید تا رکورد دریافت بیشترین تعداد کارت را در بین بازیکنان در ۴ هفته ابتدایی داشته باشد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سپاهان لیگ برتر ۴ هفته ابتدایی کارت زرد و یک لیگ برتر مسعود شجاعی بار با کارت اخلاق ترین کارت قرمز ترین تیم خشن ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر

جوان‌ترین سرمربی فاتح لیگ برتر؛ این عنوانی است که سرمربی آرسنال می‌تواند به آن دست یابد. 

طرفداری | سرمربی اسپانیایی آرسنال امروز 42 ساله شد. او برای تبدیل عدد 42 به یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش، باید ماموریت قهرمانی در لیگ برتر را به سرانجام برساند. 

به گزارش اسکواکا؛ در صورتی که آرسنال در پایان فصل به عنوان قهرمان فصل 24-2023 لیگ برتر شناخته شود، میکل آرتتا عنوان جوان‌ترین فاتح این جام شناخته خواهد شد. پیش‌تر ژوزه مورینیو (42 سال و 94 روز) این مهم را به نام خود ثبت کرده است. در هفته پایانی فصل جاری، آرتتا 42 سال و 54 روز خواهد داشت. در حال حاضر توپچی‌ها در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد کورس قهرمانی تا انتهای فصل ادامه خواهد شد. شاگردان مرد اسپانیایی کمتر از هفت روز دیگر به اتحاد سفر می‌کنند تا در مهم‌ترین بازی فصل به مصاف منچسترسیتی بروند. 

مورینیو در فصل اول خود در چلسی: 38 بازی، 29 برد، 72 گل زده و 15 گل دریافتی 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فولاد خوزستان با ویسی به دنبال نجات در لیگ برتر
  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مدافع تیم ملی فوتبال از دیدار مقابل هنگ کنگ محروم شد
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید