Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، جواد کریمی قدوسی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: ولی امر مسلمین بعد از شنیدن نظارت و رأی کارشناسان و مدیران سیاسی و اجرایی در دوران بحران کرونا که جان‌های ملت را تهدید می‌کرد، فرمودند واکسنی که برای کرونا آماده شده است، مایه افتخار است. آن را انکار نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مایه عزت یک کشور است.

نماینده مردم مشهد در مجلس اظهار داشت: واکسن چه از راه واردات و چه با تولید داخلی باشد، باید به هر شکل ممکن تامین شود و در اختیار همه مردم قرار گیرد.

وی افزود: صدها بار در دوران انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس و زمانی که شخصیت‌های انقلابی و جهادی و ولایی مردم و جوانان بسیجی در حال تربیت در پای منابر شما بود، داستان هارون مکی، شیعه تنوری امام صادق(ع) که مصداقی در اطاعت از پیروزی از ولی امر مسلمین بود را برای ما تعریف کردید. جریان انقلابی را این مکتب پرورش داده و خواهد داد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: سؤال ما این است که آیا قرائت جدیدی در اطاعت از ولایت به نام زنده کردن گفتمان امام و رهبری در راه است که به ما می‌گویید کمیسیون امنیت ملی جلوی واکسن زدن رهبری را بگیرد. ما می‌گوییم ولی امر مسلمین در تزریق واکسن هم تاکید کردند و هم خود را در انظار عمومی قرار دادند و دو بار واکسن زدند. به ما می‌گویید فهم شما از ولایت درست نیست.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چرا بعضی از ما در حال دوقطبی‌سازی طب نبی و طب سنتی هستیم؟ چرا تدابیر ستاد کرونا را که ولی مسلمین همه ملت را به رعایت مصوبات و تدابیر آن دعوت می‌کند، خلاف شرع مقدس و عقل و منطق می‌دانیم و این موضع غلط را ترویج می‌کنیم.

وی افزود: در ۸ سال دفاع مقدس به امر امام(ره) مسأله اصلی کشور را دفاع معرفی کردند و همه ملت را به دفاع فرا خواندند، دوقطبی دفاع و ضددفاع اصلا به وجود نیامد. ملت ۳۰۰ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم اسلام کرد و پیروز شد و ویروس خطرناکی به نام صدام و حزب بعث را از بین برد.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: آیا با ویروس کرونا که تاکنون بیش از یکصدهزار نفر از این ملت تلفات گرفته، جز با راهکار تجربه دفاع مقدس می‌توان مقابله کرد؟ باید همه ما ملت شریف را اقناع به رعایت تدابیر ولی امر مسلمین و ستاد مقابله با کرونا کنیم. غیر از این عمل کنیم، با حکم آنچه شما خود فرموده‌اید این اقدام خلاف عقل منطق و شرع مقدس است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی فردی است دارای عزم جدی برای مقابله با نفوذ، خط قرمزهایش اسلام و ملت است نه وزراء، نزدیکان و دوستانش .

وی افزود: دولت فعلی هم مانند اصل انقلاب با مبارزه حاصل شده، با مبارزه حفظ خواهد شد و جریان انقلاب هوشیارانه در مجلس و بیرون مجلس اجازه تضعیف این دولت را نخواهد داد.

کریمی قدوسی در پایان گفت: بعضی از ما به خصوص روسای کمیسیون‌ها آدم‌های خوبمان را جاهایی گذاشته‌ایم، ولی وای به حالمان اگر مشکلات ملت حل نشود و آنگاه مجلس و ملت شما را مؤاخذه خواهند کرد.

کد خبر 636703 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم

ادعای نماینده مشهد درباره فاصله یک هفته‌ای ایران با آزمایش با واکنش‌هایی در فضای مجازی همراه شد.

جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

توئیت کریمی قدوسی با واکنش‌هایی از سوی کاربران و فعالان رسانه‌ای مواجه شد. در همین راستا، محمد سالاری در شبکه اجتماعی ایکس با هشتگ‌های نفوذ و پایداری نوشت: «کریمی قدوسی: در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد. پس از اقدام نظامی کشورمان چنین اظهاراتی از سوی نماینده انقلابی، نشانه تدبیر و بصیرت است یا پیامی برای تشکیل ائتلاف جهانی علیه ایران و افزایش تحریم و فشار بر مردم؟»

عبدالله گنجی، روزنامه نگار هم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این هم نوعی شهوت محسوب می‌شود؟ چه لزومی دارد جای رئیس سازمان انرژی اتمی نشستن و از او عبور کردن؟ چه مشکلی از نظام و مردم حل می‌کنید؟ لااقل تحلیل یا مطالبه کنید. خبر مجرا، صاحب و تدبیر دیگری دارد.»

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • فرهنگ کتابخوانی را بین پیشکسوتان جهاد و مقاومت ترویج دهیم
  • توییت عجیب و جنجالی کریمی قدوسی
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!
  • ادعای عجیب و مبهم کریمی قدوسی در شبکه ایکس؛ خبریه؟ | تصویر
  • کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است
  • ادعای خبرساز کریمی قدوسی