Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام از برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه C آسیا در استان خبر داد.

مظفر علیشاهی در گفتگو با برنا، با بیان اینکه  ورزش و جوانان با همکاری هیئت فوتبال اقدام به برگزاری کلاس مربیگری درجه C آسیا کرده است، اظهار کرد: این دوره با ظرفیت کامل ۲۴ نفر از ازمربیان استان به مدت  ۱۲ روز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:تدریس این دوره درمحل استادیوم تختی بامدرسی استاد مجتبی گردکانه و کمک مربیگری علی اکبر فلاحتی برگزار می شود.

علیشاهی، هدف از برگزاری این دوره را افزایش دانش فنی مربیان رشته فوتبال بیان کرد و متذکر شد: در پایان این دوره به نفراتی که در آزمون نهایی امتیاز لازم را کسب کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C آسیا اعطا می‌شود.

این مسئول با یادآوری اینکه برگزاری دوره‌های مربیگری به پیشرفت فوتبال مربیان به ویژه مربیان جوان که تاره وارد دنیای مربی‌گری شده‌اند، بسیار تاثیرگذار است، یادآور شد: امیدواریم این دوره‌ها همه ساله برگزار و در برگزاری آن‌ها از ظرفیت شهرستان‌ها نیز بهره‌گیری شود.

مدیرکل ورزش وجوانان  خاطرنشان کرد: استان ایلام از پتانسیل بالایی در زمینه ورزش برخوردار است و امیدواریم ورزشکاران ایلامی که همواره در مسابقات مختلف جهانی، کشوری و استانی درخشیده‌اند، بتوانند با حمایت لازم به جایگاه واقعی خود دست یابند

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام مربیگری فوتبال درجه C آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری ۷۰ رویداد ملی ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی طی سال گذشته
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • تغییر و تحول ناگهانی در کادر مربیگری مورایس!
  • آغاز بارش باران در ایلام
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • مربی آینده بارسلونا از امارات می‌آید!