Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در نخستین جلسه بازدید از معاونت های هشت‌گانه شهرداری در حاشیه بازدید سرزده خود از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تهران باید به یک هویت فرهنگی و اجتماعی منطبق با بافت شهری و مفاهیم اسلامی تبدیل شود.  

شهردار تهران پس از احصاء مشکلات پیش روی معاونت اجتماعی و فرهنگی گفت: تهران ظرفیت این را دارد تا در حوزه فرهنگ و هنر، شعر و ادبیات، ورزش و علم و فناوری، هویتی مستقل و برگزیده را به خود اختصاص دهد و این امر در کمترین زمان ممکن با مدیریت دقیق تحقق پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی افزود: تهران در حال حاضر در بخشی از حوزه‌ها مانند سلامت، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و دیگر مسائل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی در وضعیت بحرانی قرار دارد.

او در پیشنهادی خطاب به معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: امروز این امکان وجود دارد که با استفاده از ظرفیت نخبگان محلات تهران و مساجد، شرایط را به سمت وضعیت ایده آل، سوق دهیم. همچنین با شکل گیری گروه‌های ادبی و فرهنگی در مساجد و محلات، ظرفیت‌های موجود برای فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهر تهران را ارتقا پیدا می‌کند.

زاکانی در خصوص اهمیت مدیریت فرهنگی محله‌ای پایتخت نیز افزود: تهران دارای ۳۵۳ محله است که با تمرکزبخشی نخبگان هر محله می‌توانیم شاهد تحقق هم افزایی تک تک این محله ها با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی باشیم تا این کلانشهر به بهترین الگوی شهری و فرهنگی اجتماعی برای سایر شهرهای جهان اسلام با روش مدیریت از پائین به بالا تبدیل شود.

شهردار تهران درباره وضعیت زیست مهاجران، کارتن خواب‌ها و زباله‌گردهای شهر تهران نیز گفت: چشم پوشی بر این جمعیت آسیب دیده ۲۱ هزار نفری، ظلم به شهر و این بخش از شهروندان است. پیگیری حل مشکلات این شهروندان آسیب دیده باید در چند مرحله شناسایی، سم زدایی و درمان، بازیابی هویتی و شخصیتی و در آخر نیز با اشتغال و آموزش صورت گیرد.

کد خبر 636742 برچسب‌ها زباله‌گرد شهرداری شهردار مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: زباله گرد شهرداری شهردار مدیریت شهری اجتماعی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند

امام جمعه سابق لواسان از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. 

  لواسانی در صفحه توییتر خود نوشت: ساخت ‎مسجد کار شهرداری نیست، ساخت مسجد مردمی‌ترین عمل مومنانه جمعی است. شهرداری به وظیفه خود بپردازد و مسجد را به مومنان بسپارد. ساخت پارک، احداث بزرگراه، توسعه سامانه‌های شهری، بهینه کردن مسیر‌ها و... وظایف شهرداری است که الحمدلله درباره آن‌ها بغایت کم‌کاری می‌کند.  

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفته است که حتما در پارک های تهران و از جمله در پارک قیطریه مسجد خواهند ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید پارک قیطریه و مساجد اطراف (نقشه)

دیگر خبرها

  • انتقاد تند یک امام جمعه از زاکانی بعد از جنجال ساخت مسجد در پارک قیطریه
  • امام جمعه سابق لواسان: ساخت مسجد کار شهرداری نیست؛ شهرداری به وظایف اصلی خود بپردازد که درباره آن‌ها به غایت کم کاری می‌کند
  • زاکانی مشکلات تهران را حل کرد و فقط مانده مسجدسازی در پارک ها / اگر در بوستان قیطریه فضای خالی دارید درخت بکارید
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • زباله‌گردی و کودکان کار امسال ساماندهی می‌شوند
  • باز هم غفلت و بی‌توجهی مسئولان میراث فرهنگی/ نابودی تاج عمارت «امین‌لشکر»/ عکس
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی در استان اعتیاد و مشکلات معیشتی است
  • اثرگذاری خدمات شهرداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب