Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ "محمد نادربیگی" رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت خانه در مناطق مرکزی شهر کرج که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید اقدام به سرقت اموالی به ارزش یک و نیم میلیارد ریال کرده بودند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در ابتدای تحقیقات کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی رد پای یکی از سارقان حرفه ای منزل را در این سرقت مشاهده و با انجام اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه وی را در منطقه محمدشهر کرج شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار داشت: پس از انتقال سارق به پلیس آگاهی، متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیر قابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 7 فقره سرقت منزل با همدستی یکی دیگر از سارقان سابقه دار اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم در شهر کرج، ادامه داد: با اقدامات کارآگاهان، خوشبختانه همه مالباختگان این پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی جهت بازگرداندن اموالشان به مراجع قضائی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به تکمیل تحقیقات و معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: امروز پلیس به میزانی از توانمندی رسیده که می تواند هرگونه جرمی را با اقدامات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن کشف و مجرمان را دستگیر کند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت خانه پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ داوود آقازاده صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در پی وقوع چندین سرقت موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی کردوان هویت سارقان و مخفیگاه آنها شناسایی شد.

وی ضمن بیان اینکه طی عملیات غافلگیرانه سه متهم پرونده دستگیر شدند، افزود: همگی این سارقان سابقه دار به انجام سه فقره سرقت در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این افراد پنجاه قبضه چاقو و قمه کشف شد، ابراز داشت: انواع مواد مخدر، مشروبات الکلی و یک دستگاه گنج یابی دیگر کشفیات این پرونده بود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه متهمان روانه زندان شدند، در ادامه تصریح کرد: دوچرخه، دینام، کپسول گاز، کف کش، دستگاه جوش، ترانس برق از اقلام سرقتی کشف شده این پرونده بودند.

وی افزود: با توجه به کشف اموال مسروقه مال‌باختگان می‌توانند برای شناسایی اموال خود در ساعات اداری به پاسگاه انتظامی کردوان مراجعه کنند.

کد خبر 6086252

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد