Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح فروش فوری و اقساطی همراه با تسهیلات خودروهای ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲، ام وی ام ۳۱۵ در گروه محصولات ام وی ام و خودروهای آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰ با موعد تحویل ۳۰ روزه آغاز شد.

به گزارش ایمنا، طرح فروش اقساطی محصولات " چری" و " ام وی ام" شرکت مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰ با اقساط ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه در دو طرح مبلغ پیش پرداخت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات مدیران خودرو

در این طرح خودروهای ایکس ۵۵، ایکس ۳۳، ایکس ۲۲ و ام وی ام ۳۱۵ در گروه محصولات ام وی ام و خودروهای آریزو ۵ توربو، تیگو ۵، آریزو ۶ و تیگو ۷ در گروه محصولات چری، با اقساط تا ۶۰ ماهه و پیش پرداخت منعطف عرضه می‌شود.

سایت مدیران خودرو

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه مدیران خودرو به آدرس http://ebuy.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

شرایط خرید محصولات مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

متقاضیان مدیران خودرو در این طرح فروش اقساطی ۴۰ و یا ۵۰ درصد از کل مبلغ خودرو را به عنوان پیش پرداخت و به صورت منعطف پرداخت می‌کنند و تسهیلاتی برابر با ۵۰ یا ۶۰ درصد مبلغ خودرو برای آنان در نظر گرفته شده است.

اقساط مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

موعد بازپرداخت اقساط در این طرح از دوازده تا شصت ماه (یک الی پنج سال) بنا به انتخاب مشتری، خواهد بود.

ثبت نام مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

ثبت نام طرح جدید مدیران خودرو از آبان آغاز شده است و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش ادامه دارد.

زمان تحویل محصولات مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

مطابق اعلام شرکت مدیران خودرو موعد تحویل خودروها ۳۰ روز کاری ذکر شده است.

تسهیلات محصولات مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

نرخ سود تسهیلات خرید این خودروها ۲۱ درصد است و میزان تسهیلات حداکثر ۶۰ درصد مبلغ خودرو است.

قیمت مدیران خودرو در آبان ۱۴۰۰

قیمت محصولات ارائه شده در طرح جدید مدیران خودرو در پیش پرداخت منعطف تغییری نمی‌کند.

شرایط‬‬‬ فروش‬ نقدی‬ / ‏ اقساطی تیگو‬ و آریزو مدیران خودرو با تسهیلات در آبان ۱۴۰۰ (تحویل ۳۰ روز کاری)

شرایط‬‬‬ فروش‬ نقدی‬ / ‏ اقساطی ام وی ام مدیران خودرو با تسهیلات در آبان ۱۴۰۰ (تحویل ۳۰ روز کاری)

کد خبر 533871

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ام وی ام ایکس 22 قیمت روز ام وی ام قیمت چری قیمت چری تیگو 5 ie خرید خودرو تیگو 5 تيگو 5 لاکچري انواع چري تيگو 5 تیگو 7 شرایط فروش تیگو 7 شرایط فروش تیگو 5 قیمت تیگو 6 قیمت تیگو 5 تیگو 2 قیمت خودرو فروش فوق العاده خودرو فروش خودرو با تسهیلات خودرو ایران خودرو خودروی جدید مدیران خودرو فروش اقساطی خودرو قیمت روز محصولات مدیران خودرو نمایندگی های مدیران خودرو شرایط فروش ام وی ام مديران خودرو تيگو 5 ام وی ام x22 ام وی ام مدیران خودرو مديران خودرو فروش تيگو 5 X22 مدیران خودرو ماشین ام وی ام قیمت ام وی ام x ۲۲ قیمت ام وی ام x22 فروش اقساطی ام وی ام قیمت ام وی ام شرایط فروش اقساطی ام وی ام 315 ام وی ام x55 ام وی ام شرایط فروش تیگو 7 چری مشخصات و قیمت چری تیگو خودرو تیگو 7 چری قیمت چری تیگو 7 مديران خودرو چري تيگو 5 چری تیگو چری تیگو 7 قيمت چري تيگو 5 قیمت چری تیگو 5 چری تیگو 5 چري تيگو 5 چری تیگو 5 مدیران خودرو چری آریزو 6 فروش اقساطی خودرو چری قیمت خودرو چری پیش فروش خودرو خارجی فروش با تسهیلات خودرو شرایط پیش فروش خودرو 1400 جزییات پیش فروش خودرو 1400 پیش فروش خودرو جدید پیش فروش خودرو 1400 محصولات مدیران خودرو پیش پرداخت ام وی ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران

پخش عمده پلاستیک عزیزی مرکز فروش و پخش انواع ظروف پلاستیکی ارزان است که محصولات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به بازار عرضه می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از عزیز پلاست، ظروف پلاسکو و انواع پلاستیک نیاز مردم هستند. همین موضوع باعث شده تا اکثر فروشندگان خرد این محصولات بتوانند به درآمد بالایی در این حوزه برسند. با این حال اعتبار و محبوبیت خرده فروشان پلاسکو در تهران در گرو فروش محصولات باکیفیت است. از این رو باید حتما برای خرید عمده پلاستیک از کارخانه به بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک مراجعه کنید. در حال حاضر مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی توانسته با جلب رضایت مردم و فروش محصولات باکیفیت، گامی موثر را در زمینه رفع نیازهای عمده خرده فروشان پلاسکو بردارد. در صورت نیاز به خرید عمده ظروف پلاستیکی می توانید از این مجموعه کمک بگیرید.

پخش عمده پلاستیک در تهران

یکی از فروشگاه هایی که در همه مناطق کشور ایران مراجعه حضوری مشتریان را به دنبال دارد، فروشگاه پلاسکو است. محصولات پلاستیکی در هر خانه و محیطی مورد استفاده قرار می گیرند. از وسایل کوچک مانند سبدهای آشپزخانه بگیرید تا وسایل بزرگ تر مانند انواع سطل و ... که هر کدام از جنس پلاستیک هستند. نیاز مردم به این وسایل ایجاب می کند که فروشگاه های پلاسکویی نیز محصولات باکیفیتی را به مردم عرضه کنند.

پخش عمده پلاستیک در سراسر کشور ایران از سوی مراکز مختلفی انجام می شود. اما باید به کیفیت محصولات ارائه شده در مراکز پخش پلاستیک ارزان توجه داشت. وظیفه خریداران عمده ظروف پلاستیکی بررسی کیفیت این ظروف و وظیفه پخش کنندگان عمده نیز صادق بودن با مشتریان و ارائه محصولات باکیفیت است.

پخش پلاستیک حراجی در تهران

چند سالی است که بسیاری از مردم روی به خرید پلاسکو حراجی آورده اند. مغازه های زیادی نیز در سطح شهرها راه اندازی شده اند که اقدام به فروش پلاستیک حراجی با قیمت مشخص می کنند. پلاستیک های موجود در این فروشگاه ها دارای قیمت مشخصی اند. به طور مثال همه اجناس با قیمت ۲۰ هزار تومان به فروش می روند. فروشگاه هایی که تحت عنوان فروش پلاستیک حراجی در تهران راه اندازی شده اند، محصولات خود را از مرکز پخش پلاستیک حراجی در تهران تهیه می کنند.

پخش پلاستیک حراجی در تهران با قیمت های مختلف انجام می شود. در این صورت خرده فروشان می توانند با توجه به نیاز مشتریان خود اقدام به فروش پلاستیک های حراجی با قیمت ارزان و کیفیت بالا کنند.

پخش عمده پلاستیک ۲۰ تومانی حراجی

پلاستیک حراجی ۲۰ تومانی از جمله ظروف و وسایل پلاستیکی هستند که با قیمت حدود ۱۵ هزار تومان به صورت عمده قابل خریداری اند. مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی امکان خرید محصولات متنوعی را برای فروش در حراجی های ۲۰ هزار تومانی فراهم کرده است. از این رو می توانید با توجه به نیاز خود این محصولات را خریداری کند.

پخش عمده حراجی پلاستیک ۲۵ تومانی

گروهی از محصولات موجود در مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی، محصولات حراجی ۲۵ هزار تومان هستند. این محصولات با قیمت حدود ۱۴ الی ۱۷ هزار تومان قابل خریداری هستند و می توانند در حراجی های ۲۵ هزار تومانی به فروش بروند. با وجود اینکه ۲۵ هزار تومان قیمت نسبتا خوبی برای ظروف پلاستیکی است، محصولاتی که در این حراجی قرار می گیرند کیفیت و تنوع خوبی دارند.

پخش عمده پلاستیک عزیزی؛ بهترین مرکز فروش پلاسکو

پخش عمده پلاستیک عزیزی بهترین مرکز فروش پلاسکو با بهترین قیمت است. این مجموعه فعالیت خود را با هدف ارائه بهترین محصولات پلاسکویی به بازار ایران آغاز کرد. از همان ابتدای فعالیت این مجموعه، تیم متخصص آن در تلاش بودند که محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کنند.

پخش عمده پلاستیک عزیزی محصولات خود را با تنوع بالایی به بازار عرضه می کند. به طوری که مشتریان می توانند با توجه به بودجه و شناسایی بازار نیاز مشتریان خود، بهترین محصولات را از طریق این سایت سفارش دهند. 

قیمت خرید عمده پلاستیک از پخش پلاسکو و بلور عزیزی

محصولات پلاستیکی موجود در مرکز فروش عزیزی کاملا متنوع هستند. محصولات حراجی در ۴ دسته مختلف ۱۰ تومانی، ۱۵ تومانی، ۲۰ تومانی و ۲۵ تومانی به فروش می روند که می توانید بسته به نیاز خود هر کدام را سفارش دهید. سایر محصولات نیز در بازه های قیمتی متفاوت در سایت عزیزی موجود هستند. 

مجموعه پخش عمده پلاستیک عزیزی برخلاف بسیاری از مجموعه های فروش عمده، قیمت محصولات خود را به صورت به روز از طریق سایت اعلام می کند. از این رو مشتریان می توانند با توجه به توانایی مالی خود، هر یک از این محصولات را به سبد خرید اضافه کنند.

نحوه خرید پلاسکو از مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی

در صورت نیاز به خرید پلاسکو از مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی، می توانید محصولات موجود در سایت را بررسی کنید. هر یک از این محصولات با تعداد مشخص و به صورت کارتنی به فروش می روند. مرکز پخش عمده پلاستیک عزیزی به سراسر کشور ایران ارسال دارد. از این رو اگر در تهران حضور ندارید، می توانید بدون محدودیت از این مجموعه برای خرید پلاسکو  از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن پخش پلاسکو عزیزی اقدام کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره جهت خرید عمده پلاستیک می توانید با شماره تلفن های مجموعه عزیزی در ارتباط باشید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره  ۰۹۱۲۰۴۱۵۱۱۴

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • جزییات تعرفه ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۳
  • فروش خودرو با دلار برای فرار از مالیات
  • قیمت خودرو امروز ۲۷ فروردین + جدول
  • بهترین مرکز پخش عمده پلاستیک حراجی در تهران
  • شروع فروش فوری محصول پرطرفدار ایران خودرو (۲۷ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط
  • قیمت خودرو امروز ۲۶ فروردین + جدول
  • تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید؛ پادشاه سبز شهر و جنگل
  • شرایط واریز وجه دنا پلاس اعلام شد + جزییات
  • با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!
  • ایکس ۲۲ پرو رکورد یک میلیون فروش جهانی را ثبت کرد