Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه به ‌صورت منطقه ای در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه عصر سه شنبه در محل کتابخانه امام خمینی قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در  باره این جشنواره اظهارداشت: همزمان با هفتاد و چهارمین سالروز تاسیس سازمان جوانان هلال احمر، هفتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه به صورت منطقه ای در استان قزوین به عنوان میزبان استانهای تهران، البرز و مازندران با هدف تقویت انگیزه و توان دانش‌آموزان هنرمند و مستعد برای مشارکت در فعالیت های هنری در کتابخانه امام خمینی برگزار شد.

وی افزود: دانش آموزان که بخشی از آنها اعضای کانون های دانش آموزی هلال احمر در مدارس هستند بیش از 4114 اثر به دبیرخانه کشوری این جشنواره ارسال کردند که حدود 150 اثر از قزوین در این جشنواره شرکت کرد که در نهایت مورد قضاوت قرار گرفت.

میرزایی تصریح کرد: موضوعات پیشنهادی سازمان جوانان هلال احمر در این دوره شامل ۲ محور «خود امدادی و کمک به دیگران» و «مهربان باشیم» بود که پس از داوری 83 اثر از ۴ استان به عنوان منتخب برگزیده شدند.

میرزایی یادآورشد: امروز در مراسم پایانی به آثار منتخب در بخش های داستانی، علمی، انیمیشن و نماهنگ تندیس جشنواره و جوائزی اهدا شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر قزوین هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۰۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ایسوزو و کامیون هوو در کیلومتر ۷۳ محور قزوین - رشت (محدوده کوهسنگی) به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم  پایگاه امداد و نجات  شیرین سو دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان قزوین جهت امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۲ مصدوم داشت که پس از رهاسازی ۱ مصدوم توسط نجاتگران، جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۲ مصدوم در حادثه رانندگی در محور قزوین - رشت
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • برگزاری کنگره سراسری انتخابات اعضای سازمان جوانان هلال احمر کشور در محمد شهر