Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات دسته ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ از ۱۶ تا ۲۲ آبان در اردن در حال برگزاری است و تیم ملی بسکتبال زنان  در ۲ دیدار برابر لبنان و سوریه، نتیجه را واگذار کرد و به عنوان تیم سوم گروه الف در مرحله بعدی رقابت‌های کاپ آسیا فردا( چهارشنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم اندونزی، به عنوان تیم دوم گروه ب خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده این دیدار به مرحله نیمه نهایی مسابقات سطح ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن صعود خواهد کرد. همچنین تیم‌های لبنان و اردن به عنوان صدرنشین‌های گروه الف و ب مستقیم به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

۶ تیم در مسابقات دسته ب آسیا به میزبانی اردن رقابت می‌کنند. این ۶ تیم براساس رنکینگ جهانی به ۲ گروه تقسیم شده‌اند. ایران، لبنان و سوریه در گروه الف و تیم‌های اندونزی، اردن و قزاقستان در گروه ب به رقابت پرداختند.

قهرمان این دوره از رقابت‌ها به سطح الف کاپ آسیا صعود خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسکتبال زنان تیم ملی بسکتبال ایران فریده شجاعی کاپ آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۱۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲,۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

برای کسب اطلاعات از مشخصات بیست و یکمین حراج شمش طلا استاندارد به «اینجا» مراجع کنید.

کد خبر 6088487 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد