Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استانی امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: در راستای ماموریت بسیج علمی برای رسیدن به مرجعیت علمی تاکنون ۵۳ پایگاه با رویکرد مسجدمحوری در سطح این استان راه‌اندازی و فعال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمودرضا کفاش در این خصوص اظهار کرد: این پایگاهها طی یک سال و نیم اخیر ایجاد شده و در آنها مشاوره علمی، تحصیلی و تقویتی با هدف کشف، شناسایی و تقویت استعدادها انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت ۱۱ مرکز رشد و نوآوری راه اندازی شده است که سه مرکز آن در مشهد است و این مراکز با هدف تولید محصولات نوآور و فناور و همچنین اشتغالزایی و تولید ثروت بر اساس مزیتهای منطقه ای ایجاد شده‌اند و تا پایان امسال نیز پنج مرکز دیگر راه‌اندازی خواهند شد.

 

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با بیان این که یکی دیگر از اقدامات این سازمان امضای تفاهمنامه با مراکز آموزش عالی و همکاری در راه‌اندازی مراکز رشد و نوآوری است گفت: این مراکز در زمینه ایجاد و رشد و توسعه واحدهای کوچک و طرح‌های صنعتی برای تجاری‌سازی در زمینه‌های مختلف علمی - پژوهشی، ارائه مشاوره‌های علمی، کارگاهی و آزمایشگاهی، بسترسازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای نیروهای تحصیل کرده، بسترسازی برای تجاری کردن دستاوردهای تحقیقاتی، تولید و توسعه محصولات و فرآیندهای فناوری قابل عرضه به بازار فعالیت می‌کنند.

 

کفاش افزود: از ابتدای امسال تاکنون از ایده‌های ۱۰ پژوهشگر نیز بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال حمایت مادی شده و پنج طرح مورد حمایت معنوی قرار گرفته و به سازمانها و اداره های مرتبط معرفی شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسجد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • ایجاد بازارچه مرزی سرخس در انتظار منطقه آزادشدن
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»