Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در حالی به مصاف لبنان می‌رود که تنها یک بار برابر این تیم در دیدارهای رسمی امتیاز از دست داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ایران و لبنان تاکنون در رقابت‌های مختلف ۱۰ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین ایران ۸ بار پیروز شده است و یک بار لبنان ۳ امتیاز را مال خود کرده است، یک دیدار نیز که دیدار دوستانه بوده است با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ۱۰ دیدار ایران و لبنان ۲۹ گل به ثمر رسیده است که ۲۷ گل برای ایران و تنها ۲ گل برای لبنان بوده است.

تنها شکست ایران برابر لبنان که احتمالاً هنوز در یاد فوتبال دوستان مانده است، شکست یک گله در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است، جایی که ایران در روزی که بازی بدی هم به نمایش گذاشت روی یک ارسال و اشتباه مهدی رحمتی تک گل بازی را خورد تا کارلوس کی‌روش که آن زمان ماه‌های ابتدایی حضورش در تیم ملی را سپری می‌کرد زیر فشار انتقادات فراوان برود.

تیم‌های ملی لبنان و ایران روز پنجشنبه، ۲۰ آبان از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در آخرین دیدار دور رفت بازی‌های مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند.

آمار و ارقام دیدارهای ایران و لبنان به شرح زیر است:

کد خبر 534194

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی ایران ایران تیم ملی فوتبال ایران رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مسابقات مقدماتی جام جهانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد