Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:23:54 GMT

ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سینما شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۴۳۸۹

محمد خزاعی طی حکمی حبیب ایل بیگی را به سمت معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ متن حکم محمد خزاعی خطاب به حبیب ایل بیگی به این شرح است:

"با عنایت به تجارب، تخصص و تعهد به موجب این حکم به عنوان معاون نظارت و ارزشیابی سازمان امور سینمایی منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهمیت، پیچیدگی و لزوم تعامل و تدبیر در این معاونت و زیر مجموعه های حساس آن با عنایت به پیوستگی و ارتباط تنگاتنگ با صنوف سینمایی و انتظارات خاص اقشار مختلف مردم، نخبگان و فرهیختگان جامعه از سینما نیازمند تدبیر، تعامل، برنامه ریزی و آینده نگری در امور حساس و مرتبط این معاونت است. اهم وظایف و انتظارات از حضرتعالی به شرح ذیل است:
-    مدیریت موثر در تشکیل و نظارت بر حسن جریان امور در شوراهای پروانه ساخت و نمایش براساس مقررات و آیین نامه های مربوطه
-     نظارت و مدیرت راهبردی در ادارات کل تابعه به عنوان درگاه های اصلی مراجعه و تعامل اهالی و فعالان سینمایی با سازمان سینمایی
-    تصحیح و تدوین آیین نامه های تولید و عرضه آثار با عنایت به نیازهای روز، ضرورت ها، تکثر و تحولات حوزه تولید و عرضه فیلم ها با توجه به  تنوع گونه و ساختارها
-    مدیریت و نظارت بر نحوه تاسیس، فعالیت و عملکرد موسسات فیلمسازی و دفاتر عرضه و پخش
-    تعامل و همفکری با مدیران موسسات تابعه سازمان در خصوص تولید محتوا و برگزاری جشنواره های ملی و تخصصی
بدیهی است انتظارات واقعی مردم، نخبگان وگروه های مرجع در بهره گیری از هنر _ صنعت سینما و تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از این هنر متعالی و رهنمودهای ارزشمندشان در بیانیه گام دوم و تحولات ساختاری عرصه فرهنگ جهت نیل به سینمای مطلوب و انقلابی می بایست وجهه همت شما در این مسند خطیر و همچنین، همه همکاران در دوره جدید باشد. توفیق روز افزونتان را از خداوند سبحان خواهانم."

 حبیب ایل بیگی متولد ۱۳۴۵دانش آموخته کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد روابط بین الملل است. قائم مقام بنیاد سینمایی فارابی خرداد۱۳۹۶تا آبان۱۴۰۰، معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد سینمایی فارابی اسفند ۱۳۹۸ تا آبان۱۴۰۰، مدیر سه دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی بهمن ۱۳۹۳تا خرداد ۱۳۹۶، رییس هیات مدیره و مدیر عامل انجمن سینمای جوانان ایران آذر ۱۳۹۲تا بهمن ۱۳۹۳، دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران ۱۳۹۳، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه هنری آذر ۱۳۸۹تا آذر ۱۳۹۲ از جمله مسئولیت های وی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی سازمان سینمایی ایل بیگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این همایش اظهار کرد: هر کدام از آزمون‌های کشوری سختی و پیچیدگی‌های خاص خود را داراست، اما همه فکر می‌کنند فقط کنکور سراسری اینگونه است.

وی افزود: آزمون استخدامی اسفند ۱۴۰۲ با حضور بیش از ۶۰۰ هزار داوطلب برگزار شد و تاکنون آزمون سراسری گروه علوم تجربی با شرکت ۵۰۰ تا ۵۵۰ هزار نفر بیشترین داوطلبان را در طول تاریخ دارا بود‌ه است، اما گسترده‌ترین آزمون کشوری مربوط به آزمون استخدام آموزش و پرورش است که با بیش از یک میلیون داوطلب برگزار خواهد شد.

پورعباس با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ به هیچ عنوان تقلب سازمان یافته و شبکه‌ای در کنکور سراسری به ثمر ننشت؛ تاکید کرد: مصوبه شورای امنیت کشور و حضور با اقتدار نیرو‌های مسلح، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، پلیس و ... باعث شد تا کنکور ۱۴۰۱ را امن برگزار کنیم و کنکور ۱۴۰۲ با اقدامات بهتری محقق شد.

وی گفت: اگر هر کدام از سوالات کنکور دارای روایی کامل نباشد، باعث ایجاد یاس و ناامیدی در داوطلبان خواهد شد و تلاش آنها را به شکلی زیر سوال می‌برد، پس باید از راس تا نقش پشتیبانان برگزار کننده آزمون‌ها تمام وظایف سنگین کارشناسان و مسئولان به خوبی انجام شود.

معاون وزیر علوم ادامه داد: یکی از آفت‌هایی که دچارش شدیم و ضربه خوردیم آنجا بود که اطمینان بخشی کردیم، غایبان را جدی بگیرند، شبکه‌ها عده‌ای را اجیر می‌کنند تا سر جلسه غیبت کنند که از آن بهره هم می‌برند.

پورعباس افزود: جمع آوری پاسخ نامه‌ها را جدی بگیرید، همه کار‌ها مهم است. بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار نفر که بخش عمده‌ای از آنها گزینش شده اند و نزد سازمان سنجش پرونده دارند و مطمئن هستیم کاملا امین هستند و از این فرآیند سرنوشت ساز پاسداری می‌کنند.

وی بیان کرد: سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور طراحی و اساسنامه آن تصویب شده و برای ابلاغ آماده است و با توصیه‌های انجام شده قرار است پس از آزمون سراسری نوبت اول ابلاغ شود، وظیفه این سازمان در ۲ حوزه ارزشیابی نظام‌های آموزشی و ارزشیابی داوطلبان ورودی انجام خواهد شد، یعنی هم برای دانشگاه داوطلبان را و هم برای داوطلبان دانشگاه را ارزیابی می‌کنیم و مسئولیت برگزاری تمام آزمون‌های سراسری که در کشور گرفته می‌شود از آزمون‌های نهایی آموزش و پرورش تا آزمون‌های دکتری، صلاحیت حرفه‌ای و ... را در بر خواهد گرفت.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اضافه کرد: با روش‌های نوین طراحی شده امیدوار هستیم تنوع برگزاری امتحانات را از حالت تشریحی به تستی هوشمند داشته باشیم.

پورعباس گفت: روند آزمون‌های تمام الکترونیک را دنبال می‌کنیم و این آزمون‌ها به شکلی است که هر سوال پس از پاسخ به سوال قبلی به داوطلب داده می‌شود، برای اجرای این شکل از آزمون‌ها به سخت افزار نیاز داریم، یعنی هر داوطلب باید یک وسیله الکترونیکی داشته باشد که شرکت‌های دانش بنیان هوشمند این وسیله‌ها را طراحی کرده اند.

وی بیان کرد: همچنین برای این آزمون‌ها به بودجه و محل برگزاری نیاز داریم، از دانشگاه‌ها می‌خواهیم سالن‌هایی را برای انجام این کار در نظر بگیرند تا تجهیز شود و همه ۱۷۰ آزمون سازمان سنجش در این سالن‌ها برگزار شود که منبع درآمد خوبی برای دستگاه هاست. البته، آزمون‌ها باید با تعداد کمی داوطلب شروع شود و تعداد داوطلبان به تدریج افزایش یابد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و مدارس سما چه نتیجه‌ای دارد؟
  • آزمون‌های نهایی دانش آموزان به سازمان جدید سنجش واگذار می شود
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳