Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:58:00 GMT

نفتکش ساتیس آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۲۰۴

به گزارش ایسنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که نفتکش توقیف شده ساتیس پس از تخلیه نفت جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس، با حکم قضایی آزاد شد.

12 آبان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدام به موقع و و مقتدرانه جان برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست امریکا برای سرقت نفت جمهوری‌اسلامی ایران در دریای عمان  ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امریکایی‌ها در این اقدام یک نفتکش حامل نفت ایران را در آب‌های دریای عمان سرقت کردند و با انتقال محموله نفت به یک نفت کش دیگر ، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کردند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرقت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • عملیات «وعده صادق» پاسخی عبرت آموز به رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد