Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم آزمون در گفتگوی اختصاصی با طرفداری از تیم شهرداری سیرجان تمجید کرد

تیم بانوان شهرداری سیرجان، جام باشگاه‌های آسیا را با پیروزی مقابل بنیادکار ازبکستان آغاز کرد.

به گزارش طرفداری، مریم آزمون سرمربی تیم ملی جوانان ایران در خصوص پیروزی تیم شهرداری سیرجان مقابل بنیادکار گفت: 

در ابتدا تبریک و خسته نباشید می گویم به خانواده فوتبال بانوان ایران که با تلاش های چند ساله ای که همراه با کمبودها و محدودیت های زیادی بود، توانستند پله پله پیشرفت کنند و در حال حاضر یک نماینده ایران در آسیا به این شکل افتخار افرینی  می کند و دل خانواده فوتبال و مردم را شاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون افزود:

افسوس که تلویزیون ما بازی به این مهمی را برای نیمی از جمعیت کشور پخش نمی کند. شعار دین ما همواره برابری و عدالت است.

سرمربی تیم ملی جوانان بانوان ایران گفت:

به تمامی بازیکنان مربیان و باشگاه شهرداری سیرجان ,که با حمایت های همه جانبه باشگاه خوب شهرداری که امکانات را برای شان  فراهم کردند که دختران و مربیان ما با خیال راحت به مسائل  فنی و تیمی فکر کنند هم تبریک می گویم. این زحمات و حمایت ها موجب شد که بچه ها مقابل تیم قدرتمند بنیاد کار ازبکستان خودش را نشان دهند و با ارائه یک بازی زیبا و تاکتیکی، یک برد تاریخی و با ارزش را برای فوتبال بانوان ما به ارمغان آوردند.  

مریم آزمون اضافه کرد:

وقتی بازی شروع شد، بازیکنان نشان دادند که چقدر به لحاظ روحی و روانی در مقابل این تیم حرفه ای هستند. آنها با پرس از جلو و گرفتن توپ در گوشه محوطه جریمه و کات بک بسیار زیبا به پشت محوطه، گل زودهنگام و روحیه بخش تیم را زدند. رقیه بازیکن تیم ملی جوانان، بسیار باهوش و فنی به توپ ضربه زد. بارها شاهد بودم که تیم سیرجان به خوبی در زمان حمله و دفاع یک فوتبال هدفمند و با برنامه را به نمایش گذاشت و تا به حال تیم های ایرانی در مقابل ازبکستان چنین اتفاقی را رقم نزده بودند.

آزمون افزود:

مورد بعدی در موفقیت این تیم کادر فنی بسیار با تجربه و حرفه ای و حضور خانم جهان نجاتی است. ایشان سال ها در لیگ و تیم ملی بزرگسالان سابقه دارند و همینطور بازیکنان جوان و آینده داری در این تیم و تیم های پایه ما در این چند سال رشد داده اند. همچنین وجود مشاور فنی تیم ملی جوانان استاد هرندی که توانستند ۲ ماه طلایی را در سیرجان بدون هیچ حاشیه بگذرانند و علم فوتبالی خودشان را در اختیار آنها قرار دهند.

مریم آزمون در پایان گفت:

همه باشگاه های ما باید از شهرداری سیرجان الگو برداری کنند چون در بحث آکادمی و بحث انتخاب کادر قوی و برنامه بدنسازی و تاکتیکی موفق بودند. به امید موفقیت زنان سرزمینم در ایران که باید برای پیشرفت در هر کاری موانع زیادی را پشت سر بگذارند و از امکانات اولیه خودشان محروم باشند. صدا و سیمای ما ادعای مردمی بودن دارد اما نیمی از جمعیت فوتبال را نادیده می گیرد.

گفتگوی اختصاصی با طرفداری 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم خوان کارلوس ویسنته پیشنهاد استقلال را نپذیرفت/ ادعای رسانه برزیلی جزییات سفر پر حاشیه تیم ملی بدنسازی به اسپانیا؛ فیتنسی ها پناهنده شدند! خروج کورنتن تولیسو از بایرن مونیخ به عنوان بازیکن آزاد بسیار محتمل است لوئیز انریکه: توصیه به ژاوی؟ او باید به من مشورت دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهرداری سیرجان تیم ملی جوانان مریم آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی که سال‌ها در تیم‌های ملی پایه فوتبال ایران فعالیت می‌کرد و از او به عنوان کاشف ستاره‌هایی مثل سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و ... یاد می‌شود بعد از چند سال که در عرصه مدیریتی فوتبال فعالیت کرد، امسال به نیمکت برگشت و به عنوان سرمربی مس کرمان عملکرد مناسبی داشت.

محمدی در اوایل فصل جاری بعد از نتایج ضعیف مس کرمان در لیگ دسته اول که این تیم را به قعرجدول رده‌بندی مسابقات برده بود، هدایت نارنجی‌های باسابقه فوتبال ایران را قبول کرد و در مدت فعالیت خود توانست عملکرد خوبی به جا بگذارد.

اکبر محمدی که تیمش روز یکشنبه در هفته بیست و هشتم لیگ یک توانست در شیراز مقابل شهرراز بازی باخته را به تساوی بکشاند، تاکنون در 21 بازی به عنوان سرمربی مس کرمان فعالیت کرده و رکوردی جالب را در نباختن به ثبت رسانده است.

مس کرمان با هدایت محمدی در 21 بازی تنها سه شکست را تجربه کرده است؛ نارنجی‌پوشان که در 7 هفته ابتدایی تنها 5 امتیاز اندوخته بودند، از زمان حضور محمدی در راس کادرفنی 34 امتیاز به دست آوردند و حالا به رتبه‌های تک رقمی دست یافتند. مس اکنون در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفته و اگرچه شانسی برای صعود ندارد، اما تلاش می‌کند جایگاه بهتری را برای خود در پایان مسابقات ارزیابی کند.

مربی نام آشنای فوتبال ایران حالا توانسته بار دیگر نام خود را در فضای مربیگری فوتبال مطرح کند و نشان بدهد که همچنان توانایی‌های فنی خوبی دارد که به سود تیم‌های تحت هدایتش باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: در 21 هفته‌ای که کادر فنی تیم مس حضور پیدا کرده است درصدد بودیم از شکست و تفکر پذیرش راحت باخت فاصله بگیریم که خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم و تنها سه شکست در این 21 هفته ثبت شد که یک باخت آن نیز در نیم فصل دوم به بازی برابر خیبر برمی‌گشت که به هیچ عنوان منصفانه و فوتبالی رخ نداد.

دیگر خبرها

  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری