Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:59:48 GMT

کشف انبار داروی گیاهی غیر مجاز در کاشان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۳۹۸

کشف انبار داروی گیاهی غیر مجاز در کاشان

انبار داروی گیاهی غیر مجاز در کاشان کشف و توقیف شد.

مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعزیرات کاشان گفت: در این انبار صد‌ها قلم داروی گیاهی و لوازم آرایشی دست ساز کشف و برای انجام آزمایش‌های لازم به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده شد.

رحمت الله ابوذری با بیان این که برآورد درستی از ارزش ریالی کالا‌های کشف شده در دسترس نیست افزود: دو نفرمتهم این پرونده شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از کم فروشی، گران فروشی، عرضه خارج از شبکه و توزیع کالا‌های بدون اصالت موارد را به اداره تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.صدا و سیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند