Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی "محمد علیپور" رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی، دکتر "سهراب کیهانی" به عنوان رییس کمیته پزشکی این فدراسیون منصوب شد.

به گزارش برنا، دکتر کیهانی فارغ التحصیل ارتوپدی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فارغ التحصیل جراحی زانو و آسیب های ورزشی از دانشگاه ورسای فرانسه است که سابقه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران، تیم ملی کشتی و بسیاری از تیمهای مطرح کشورمان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بسیاری از ورزشکاران المپیکی و قهرمانان ایرانی نظیر احمدرضا عابدزاده، حسن یزدانی ، بهداد سلیمی و... را جراحی کرده است.

دکتر کیهانی هم اکنون استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فارغ التحصیل علوم پزشکی شهید بهشتی جراحی فرانسه تیم ملی فوتبال تیم ملی کشتی دانشگاه علوم پزشکی انجمن های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر محمود کهن سال گفت: دختر ۹ ساله سراوانی که در اثر تصادف دچار خونریزی مغزی اپیدورال شده بود، توسط جراح مغز و اعصاب بیمارستان رازی سراوان تحت عمل جراحی اورژانسی قرار گرفت و جانش نجات یافت.
وی ادامه داد: این دختربچه که بر اثر سانحه تصادف دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، به سرعت به این بیمارستان منتقل و با معاینات اولیه و انجام سی‌تی‌اسکن، خونریزی مغزی اپیدورال در ناحیه سر وی تشخیص داده شد.
رئیس بیمارستان رازی سراوان افزود: حال عمومی بیمار رو به بهبود است و بیمار پس از بستری در بیمارستان، از بخش مراقبت‌های ویژه مرخص خواهد شد.
وی گفت: خونریزی مغزی اپیدورال یکی از اورژانس‌های شایع در تصادفات سر است و اگر به موقع تشخیص و درمان نشود، می‌تواند به مرگ بیمار منجر شود.
دکتر کهنسال تاکیدکرد: در این مورد، بیمار به موقع به بیمارستان منتقل شد و با اقدام سریع تیم پزشکی، جان وی نجات یافت.

دیگر خبرها

  • فناوری واقعیت‌افزوده، انقلابی بزرگ در جراحی
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • جراحی موفق خونریزی مغزی اپیدورال، برروی دختر ۹ ساله سراوانی
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • «ابدواره» سهراب سپهری در کاشان برگزار شد