Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:14:22 GMT

پرداخت کمک هزینه مسکن به ۱۳۶۶مددجوی زنجانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۶۰۱۱

پرداخت کمک هزینه مسکن به ۱۳۶۶مددجوی زنجانی

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: حدود یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه اجاره بها و تسهیلات ودیعه مسکن به هزار و ۳۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان در نیمه اول امسال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: این میزان کمک هزینه در قالب تسهیلات و به صورت بلاعوض با هدف کاهش نگرانی‌های مددجویان در زمینه ودیعه و اجاره‌بها مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تاکید بر اینکه تامین هزینه ودیعه و اجاره بهای مسکن مددجویان، یکی از اولویت‌های کاری این نهاد برای ایجاد آرامش در کانون گرم خانوارهای مددجویان است، اظهار داشت: با مشارکت خَیران نیک اندیش استان و با ارائه بسته‌های حمایتی این نهاد، همواره تعدادی از مددجویان فاقد مسکن صاحب خانه شده و یکی از دغدغه‌های اصلی آن‌ها و کمیته امداد در این زمینه، برطرف می‌شود.

صفری با بیان اینکه این نهاد همواره در تلاش برای ایجاد یک الگوی مناسب در حوزه تامین مسکن مددجویان است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری آحاد جامعه، نیکوکاران، خیران مسکن ساز و سایر سازمان‌ها و نهادهای خدمت رسان، گام‌های اساسی در کاهش بخشی از مشکلات حوزه مسکن نیازمندان، برداریم.

وی با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران با برنامه‌های این نهاد تصریح کرد: خیران نیک اندیش و آحاد مردم استان می‌توانند با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ در برنامه‌های این نهاد مشارکت کنند.

کد خبر 5347422

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی اکرام ایتام ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه بارش باران عکس استانها ایلام اردبیل شیوع کرونا استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی