Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ اولین دوره مسابقات آزاد قهرمانی جهان تکواندو زنان ۲۰۲۱ (۴G) طی در روزهای چهارم تا ششم آذرماه به میزبانی “ریاض” عربستان برگزار می‌شود.

«زهرا سروی» نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص تیم اعزامی به این دوره از رقابت‌ها، گفت: هفته گذشته رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی با حضور مدال آوران طلایی سی و یکمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر و سومین دوره رقابت های بین المللی آزاد آسیا، مدال آوران بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و منتخبین کمیته فنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سعیده نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم، غزل سلطاانی در وزن ۵۳- کیلوگرم، ناهید کیانی و زهرا شیدایی در وزن ۵۷- کیلوگرم، کوثر اساسه و نرگس میرنوراللهی در وزن ۶۲- کیلوگرم، ملیکا میرحسینی در وزن ۷۳- کیلوگرم و زینب اسماعیلی ترکیب تیم‌ملی تکواندو را تشکیل می‌دهند.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو خاطرنشان کرد: مربیانی در مسابقات ریاض می‌توانند به عنوان کوچ فعالیت کنند که مدرک کوچینگ سطح دو بین‌المللی داشته باشند؛ کمرانی، یاسایی و فولادی تنها این مدرک را دارند که با توجه به سرمربیگری تیم ملی تکواندو ناشنوایان توسط یاسایی، برای شرکت در این رویداد از فولادی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: برهمین اساس هدایت این نفرات در این رویداد برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

سروی عنوان کرد: با توجه به امتیازات بالایی که این رویداد دارد، امیدوارم تکواندوکاران کشورمان بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو ناهید کیانی ریاض مهرو کمرانی ریاض فدراسیون تکواندو مهرو کمرانی ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد امروز (جمعه) و در کشتی فرنگی روز یکشنبه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر آیال بلولیوبسکی کشتی گیر روسی الاصل تاجیکستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مونخ باتخویاگ از مغلوستان با نتیجه ۱۴ بر ۳ شکست خورد و کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۱۴ نفر حضور دارند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در مقابل برنده دیدار سولدخو اولونبایار از مغولستان و بیونگ مین گنگ از کره جنوبی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در مقابل برنده کشتی آرش یوشیدا از ژاپن و دیپاک از هند مبارزه خواهد کرد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۹ نفر حضور دارند، امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان ویکاس از هند و لی یو از چین می‌رود.
در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۱ شرکت کننده دارد، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده دیدار میان آسان ژانیشوف از قرقیزستان و یالاس عبدو رازاکوف از ترکمنستان کشتی می‌گیرد.

کد خبر 6082270

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • افتخارآفرینی تکواندوکاران در اوج بی‌توجهی+فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد + فیلم
  • امامی سهمیه المپیک پاریس را کسب کرد
  • جوان به المپیک نرسید
  • آغاز مسابقات قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • «احمد محمدنژاد جوان» سهمیه المپیک را از دست داد
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم