Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس کمیسیون آموزش مجلس از نهایی شدن اینکه بررسی رتبه‌بندی معلمان در این کمیسیون خبرداد.

 محمدرضا احمدی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ، درباره آخرین وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان گفت: بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در کمیسیون آموزش تمام شده و تقدیم هیأت رئیسه شده است.

وی افزود: در هفته‌های آینده لایحه‌ رتبه‌بندی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد و ان‌شاء‌الله در نهایت با رأی موافق نمایندگان به تأیید صحن علنی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اختلاف‌نظراتی که در ا ین موضوع وجود دارد مربوط به اعتبار و بودجه اجرای رتبه‌بندی معلمان و همچنین زمان اجرای آن است و تلاش کردیم با تجیمع نظرات مجلس و دولت به جمع‌بندی مشترکی در بخش‌های مختلف این لایحه برسیم.

احمدی گفت: در جمع‌بندی نهایی دولت از اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی برای اجرای رتبه‌بندی معلمان خبر داد و مجلس هم از این رقم استقلال کرد که امیدوارم هرچه سریع‌تر به تصویب نهایی صحن علنی مجلس رسیده و مورد موافقت شورای نگهبان هم قرار گیرد و تبدیل به قانون شود. اما در هر صورت زمان اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان در نیمه دوم سال جاری است. هرچند که باید سریعاً آیین‌نامه اجرایی آن هم به تصویب برسد.

/فارس 

خبر جدید نایب رئیس مجلس از طرح رتبه بندی معلمان

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان کمیسیون آموزش نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، این نهاد نظارتی مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم