Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ایسنا و به نقل از انگجت، شرکت "ویرجین گلکتیک" فروش بلیت سفر به لبه‌ی فضا را با افزایش قیمت در ماه اوت بازگشایی کرد و این شرکت می‌گوید که تاکنون ۱۰۰ بلیط ۴۵۰ هزار دلاری برای این منظور فروخته است. بلیت‌هایی که پیش از این هر کدام ۲۵۰ هزار دلار قیمت داشتند.

به طور کلی حدود ۷۰۰ نفر از جمله "ایلان ماسک" تاکنون یک صندلی برای پرواز با شرکت "ویرجین گلکتیک" رزرو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت امیدوار است قبل از شروع سفرهای تجاری خود که به تازگی دوباره آن را تا فصل پایانی سال ۲۰۲۲ به تعویق انداخته است، ۱۰۰۰ بلیت بفروشد.

"ویرجین گلکتیک" تاکنون تنها به افرادی اجازه خرید بلیت را داده است که مبلغ ۱۰۰۰ دلار به عنوان سپرده، واریز کرده‌اند.

۷۶۰۰ نفر متقاضی صندلی ۲۸ میلیون دلاری سفر به فضا

این شرکت قصد دارد از اوایل سال ۲۰۲۲ به افراد بیشتری اجازه رزرو صندلی را بدهد.

اولین پرواز سرنشین‌دار "ویرجین گلکتیک" در ماه ژوئیه با همراهی "ریچارد برانسون" بنیان‌گذار این شرکت انجام شد و تبدیل به اولین شرکت خصوصی شد که یک پرواز سرنشین دار تجاری را به لبه فضا انجام می‌دهد.

"ریچارد برانسون" بنیان‌گذار شرکت فضایی "ویرجین گلکتیک" ۱۱ ژوئیه به همراه پنج فرد دیگر که تمامی آنها از کارمندان شرکت او بودند، در قالب اولین پرواز فضایی سرنشین‌دار تجاری به فضا رفتند. پس از آن "ریچارد برانسون" به اولین میلیاردری تبدیل شد که با فضاپیمایی که خودش در ساخت آن نقش داشته، به فضا رفته است.

این پرواز ۹ روز قبل از اینکه "جف بزوس" بنیان‌گذار شرکت "بلو اوریجین" نیز این سفر را تجربه کند، صورت گرفت.

پرواز بعدی "ویرجین گلکتیک" موسوم به "یونیتی ۲۳"(Unity ۲۳) حداقل تا اواسط سال ۲۰۲۲ انجام نخواهد شد. این پرواز حامل سه مسافر از نیروی هوایی ایتالیایی خواهد بود که اثرات شرایط ریزگرانش را مطالعه می‌کنند.

کد خبر 636848 برچسب‌ها فضانورد فضا - توریسم - سفر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فضانورد ویرجین گلکتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید

این سامانه از ابتدای فروردین ۱۴۰۳، ۸۷۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۵۹ میلیارد تومان فروخته است که «بی‌بدن» و «تمساح خونی» به ترتیب در رده پر فروش‌ترین فیلم‌های فروردین امسال قرار می‌گیرند. سامانه فروش بلیت آنلاین «سینماتیکت» با در اختیار داشتن نزدیک به ۹۰ درصد از سهم بازار فروش بلیت سینما، تاکنون ۲۵ میلیون خرید موفق و فروش بیش از ۶۵ میلیون قطعه بلیت را برای خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896378

دیگر خبرها

  • بخشنامه «هما» درباره شرایط رسیدگی به امور مسافران
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • مشتریان منحصر بفرد سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • مشتریان سینماتیکت به بیش از ۵ میلیون نفر رسید
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران