Web Analytics Made Easy - Statcounter

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار آسانی مقابل لبنان نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار با لبنان اظهار داشت: از اهمیت بازی فردا باخبر هستیم و این بازی برای هر دو طرف از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای بازی فردا آماده‌ایم و متمرکز هستیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را از بازی فردا بگیریم. می‌دانیم بازی آسانی نداریم و برای تیمِ لبنان احترام خاصی قائلیم.

وی افزود: می‌دانیم لبنانی‌ها سازماندهی خوبی دارند و در بازی‌هایی که در این گروه از خود نشان دادند، برای حریفان بازی‌های سختی رقم زدند. از کیفیت خودمان هم آگاه هستیم و مطمئن هستیم می‌توانیم با حداکثر تلاش نتیجه خوبی از این زمین بگیریم.

بیشتر بخوانید:

مدیرروستا: طارمی اشتباه کرد ولی اسکوچیچ چه؟!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عدم دعوت مهدی طارمی به اردوی این تیم یادآور شد: تیم ملی ایران به همه تعلق دارد و متعلق به یک مربی یا بازیکن خاص نیست. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است و ما به او نیاز داریم، اما ارزش‌هایی هم وجود دارد که باید به آنها احترام می‌گذاشتیم.

اسکوچیچ درباره اینکه تیم ملی ایران در صدر جدول گروه A قرار دارد و چقدر شانس و احتمال می‌دهد تیمش با موفقیت این مسیر را برای حضور در جام جهانی ادامه بدهد، گفت: اکنون نمی‌خواهم درباره انتقادات صحبت کنم، اما نشان دادیم کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی است که در پیش داریم و می‌دانیم با کیفیت‌مان می‌توانیم این مسیر را با موفقیت به پایان برسانیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان تیم ملی دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم ملی لبنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین حزباوی که انتقال پر سر و صدایی در تابستان از فولاد خوزستان به السد داشت، در نخستین سال لژیونر شدن و بازی در لیگ ستارگان قطر در آستانه کسب افتخار مهمی قرار دارد تا فصل رویایی او تکمیل شود.

تیم فوتبال السد از ساعت 19 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی خواهد رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل 24-2023 در لیگ ستارگان قطر را برگزار کند که محمدامین حزباوی می‌تواند در جدال با هافبک ایرانی حریف، یک شب درخشان را داشته باشد و در نهایت هم جام قهرمانی بگیرد.

در شرایطی که فقط دو بازی از لیگ ستارگان قطر باقی مانده، یاران حزباوی 46 امتیازی هستند و فاصله 5 امتیازی با الریان و الغرافه، تیم‌های دوم و سوم جدول در این رقابت‌ها دارند و به همین دلیل می‌توانند با کسب پیروزی مقابل الشمال در بازی فردا شب، قهرمانی خود را قطعی کنند.

محمدامین حزباوی 20 ساله که در فصل جاری لیگ ستارگان قطر 18 بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن، عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشته، می‌تواند فردا شب به جام برسد و در فصل جاری افتخارآفرینی کند.

دیگر خبرها

  • از «گردانِ آزار» رژیم صهیونیستی چه می‌دانیم؟
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • حزباوی و 24 ساعت تا قهرمانی در 20 سالگی!
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • ۷ موقعیتی که هنگام مواجهه با آنها باید «نه» بگوییم
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن‌ها باید «نه» بگوییم
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳