Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@00:48:59 GMT

کشف ۲۰ میلیاردی طلاجات سرقتی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۶۳۹

کشف ۲۰ میلیاردی طلاجات سرقتی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ یداله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی چند فقره سرقت طلا از منازل، با پوشش مامور در سطح شهر کرمان، کارآگاهان دایره عملیات ویژه پلیس آگاهی با کار شبانه روزی به سرنخ‌هایی دست یافتند.

او افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت عاملان این سرقت‌ها را که اعضای یک باند ۴ نفره بودند، شناسایی و طی رصد اطلاعاتی فعالیت آنها، متهمان را در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور درخصوص شگرد سارقان تصریح کرد: متهمان در ساعات قبل از ظهر که اطمینان حاصل می‌کردند فقط خانم خانواده در منزل حضور دارد، با عنوان مامور و با ادعای اجرای حکم بازرسی وارد منزل می‌شدند و سپس با توسل به زور و تهدید با چاقو اقدام به سرقت طلاجات، زیور آلات و وسایل گران قیمت و کم حجم و قابل حمل می‌کردند.

او گفت: متهمان در مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۷ فقره سرقت به عنف طلاجات و وسایل گرانبهای منزل به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با بیان معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی، عنوان داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقاء احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست از افرادی که تحت پوشش مامور به درب منزل رجوع می‌کنند حتما کارت شناسایی درخواست کرده و موارد مشکوک را با تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت

سرهنگ میرحبیبی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت احشام در محدوده شهرستان کرمان و بر اساس تحقیقات میدانی ماموران پلیس آگاهی مشخص شد، سارقان با یک دستگاه پراید و یک دستگاه پژو در محل نگهداری احشام حاضر و با استفاده از غفلت مالکان اقدام به سرقت احشام می کنند.

وی تصریح کرد: بدین منظور با اقدامات اطلاعاتی ماموران، هویت یکی از سارقان مشخص و این فرد پس از دستگیری به انجام سرقت های متعدد احشام با همراهی ۲ همدستش اقرار کرد.  

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان داشت: در ادامه این ۲ متهم نیز دستگیر و خودروهای مورد استفاده در سرقت نیز توقیف شدند.

وی بیان داشت: این باند سارق در تحقیقات تکمیلی به سرقت ۷۳ رأس دام در ۸ مورد سرقت اقرار و هم اکنون با صدور قرار متناسب از سوی مرجع قضایی روانه زندان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف طلاجات سرقت شده یک شهروند در کهنوج
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • بازداشت ۲ مامور قلابی در تهران!
  • بازداشت یک مامور در تهران!