Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@09:59:45 GMT

اسکوچیچ: به بازیکنانی مثل طارمی نیاز داریم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۹۷۵۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی با تیم ملی لبنان در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به تصمیم جنجالی‌اش برای حذف مهدی طارمی واکنش نشان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر لبنان گفت: از اهمیت بازی فردا باخبریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم بازی برای هر دو طرف اهمیت زیادی دارد. برای مسابقه آماده هستیم و متمرکز هستیم بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: بازی سختی در پیش داریم، ولی برای لبنان احترام قائلیم. آن‌ها از سازماندهی خوبی برخوردارند و برای حریفان خود بازی‌های سختی رقم زده اند. از کیفیت خودمان آگاهیم و با حداکثر تلاش می‌توانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

خبرنگاری از اسکوچیچ درباره وضعیت مهدی طارمی و غیبت او در این بازی سئوال پرسید. سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ، گفت: تیم ملی ایران متعلق به تمام ایرانی‌ها است نه یک بازیکن و مربی. او (طارمی) مطمئنا بازیکن فوق العاده‌ای است و به بازیکنانی نظیر او نیاز داریم، ولی در عین حال ارزش‌هایی هستند که باید به آن احترام بگذاریم.

وی در ادامه درباره شانس تیم ملی ایران برای صعود به جام جهانی تاکید کرد: نمی‌خواهم درباره احتمالات صحبت کنم. کیفیت لازم را داریم. تمرکزمان روی هر بازی پیش رو است. با کیفیتی که داریم می‌توانیم این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذاریم. برچسب ها: اسکوچیچ ، طارمی ، تیم لبنان ، تیم ملی فوتبال ، سردار آزمون ، مقدماتی جام جهانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اسکوچیچ طارمی تیم لبنان تیم ملی فوتبال سردار آزمون مقدماتی جام جهانی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از ابتدا کسب سه امتیاز هدف اصلی ملی‌‌پوشان در دیدار برابر ترکمنستان بود.

طرفداری | مهدی قائدی که به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار برابر ترکمنستان انتخاب شد در نشست خبری حاضر شد.

مهدی قائدی اظهار کرد:

به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در این شرایط بد زمین توانستیم بازی قابل قبولی انجام دهیم. البته در این زمین نتوانستیم سطح و کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. 

وی افزود:

امیدوارم در ترکمنستان هم زمینهای استانداردی وجود داشته باشد و این تیم نیز بتواند در این زمین‌های استاندارد بازی کند. امروز یک هدف داشتیم و آن برد بود و خوشبختانه به این هدف رسیدیم.

قائدی در پاسخ به این سوال که گلی که شما با پاس طارمی به ثمر رساندید، تمرین شده بود یا اتفاقی رقم خورد، گفت:

در ابتدا باید از طارمی به خاطر پاسی که داد تشکر کنم. طارمی بازیکن بسیار باهوشی است و همه این را می دانند ولی ما همشهری هم هستیم و در زمانهای مختلف با حرکتهای بدون توپ میتوانیم همدیگر را پیدا کنیم. مهدی امروز فوق العاده بود و باید از او تشکر کنم و این گل را به خود مهدی تقدیم می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مهدی قائدی: گلم را تقدیم مهدی طارمی می‌کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • پیروزی دشوار و صعود ایران در عشق‌آباد با تک‌گل نیمار آسیا
  • صعود زودهنگام فوتبال ایران به دور دوم مقدماتی جام جهانی | زمین عشق آباد علیه پیروزی پرگل
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • در انتظار برد تکراری
  • ترکیب احتمالی ایران با معرفی جانشین آزمون
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)
  • تغییر تاکتیک اجباری قلعه نویی و الگوبرداری از سیستم اسکوچیچ