Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس با انجام قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور، دو نماینده فارس در این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

پیش از ظهر چهارشنبه 19 آبان مراسم قرعه کشی مرحله سوم جام حذفی کشور با حضور نمایندگان 32 تیم شرکت‌کننده در سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ فوتبال ایران و با حضور امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول، مهرداد شفیعی راد مسئول لیگ دسته دوم و امیرحسین فراهانی مسئول لیگ دسته سوم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این قرعه کشی، تیم قشقایی شیراز در این مرحله میزبان تیم شاهین بندرعامری خواهد بود و بُنتوحسام از شهرستان مُهر استان فارس نیز در زمین خود به مصاف تیم لیگ یکی آرمان گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش ایسنا، مسابقات این مرحله هفتم و هشتم آذرماه برگزار خواهد شد. شانزده تیم لیگ برتری نیز از مرحله چهارم وارد مسابقات جام حذفی خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام حذفی تیم فوتبال قشقایی شیراز آرمان گهر سیرجان استانی ورزشی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی شیراز قرار بود دیروز (یکشنبه) در چارچوب دیداری از هفته بیست‌وهشتم لیگ دسته اول مقابل هم قرار بگیرند، اما این بازی برگزار نشد. دلیل این موضوع هم ممانعت از ورود تیم‌ها به ورزشگاه غدیر اهواز عنوان شد که در نهایت لغو مسابقه را به دنبال داشت.

به گزارش تسنیم، این در حالی است که طبق تقویم برگزاری مرحله یک‌هشتم مسابقات جام حذفی، استقلال ملاثانی باید روز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ میزبان سپاهان اصفهان باشد. در شرایط فعلی که ورزشگاه تختی اهواز مشکل نور و چمن دارد و امکان برگزاری مسابقه در استادیوم غدیر نیست، برگزاری این مسابقه جام حذفی هم در هاله‌ای از ابهام است.

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان در پاسخ به سؤالی، ابهام در برگزاری مسابقه مذکور را تأیید کرد.

با این تفاسیر اگر استقلال ملاثانی قادر به برگزاری بازی و تأمین محل میزبانی نباشد، سپاهان در آستانه صعود بدون دردسر به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی قرار گرفته است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898288

دیگر خبرها

  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند