Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم از رقابت شبیه‌سازی شورای نگهبان با محوریت تفسیر قانون اساسی امروز با مشارکت ۲۵ تیم به شکل مجازی برگزار شد.

به گزارش برنا، از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، مرحله سوم از رقابت شبیه‌سازی شورای نگهبان با محوریت تفسیر قانون اساسی، روز چهارشنبه با مشارکت ۲۵ تیم به صورت مجازی برگزار شد.

در این مرحله از رقابت که با موضوع تفسیر قانون اساسی برگزار شده است، تیم‌های حاضر در رقابت، به تفسیر اصول قانون اساسی بر مبنای آرا و نظرات تفسیری شورای نگهبان و رویه‌های حقوقی پرداختند و از سوی داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراحل قبلی این رقابت‌ها تیم‌های شرکت کننده در آزمون قانون اساسی و نظارت بر مصوبات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مرحله پایانی نیز نظارت بر صلاحیت داوطلبان انتخابات شبیه‌سازی خواهد شد.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابت شبیه‌سازی شورای نگهبان در ایام سالروز تصویب قانون اساسی (هفته دوم آذرماه) برگزار می‌شود و نفرات و تیم‌های برتر مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت شورای نگهبان قانون قانون اساسی مجلس شورای اسلامی انتخابات شورای نگهبان رقابت شبیه سازی شورای نگهبان قانون اساسی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان

محسن رضایی در سفر به قم در دیدار با اعضای شورای نگهبان، پس از ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، گفت: پس از انقلاب، خلا‌های سیاسی اداره کشور به برکت نظام اسلامی و ایجاد نهاد‌های نظارتی و انتخاباتی برطرف و خلا بزرگ نظامی و امنیتی و وابستگی محض به بیگانگان نیز به همت فرماندهان و جوانان فداکار رفع شد؛ اما درخصوص مسائل اقتصادی، کشور هنوز راه زیادی تا نقطه مطلوب دارد که مهمترین اقدام لازم برای حل این مشکل، اصلاح حکمرانی اقتصادی و تغییر رویه‌های آن است.

وی افزود: تصدی‌گری دولت و تمرکزگرایی، از معضلات بزرگ و موانع پیشرفت و رفع مشکلات اقتصادی است و دولت ومجلس باید از نقش و سپردن مسئولیت تصدی‌گری به وزارتخانه‌ها به نقش سیاست‌گذاری و نظارتی تغییر رویه دهد و اختیارات بیشتری به استان‌ها در جهت تمرکززدایی داده شود.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر لزوم اعطای کلیه امور اجرایی کشور به مردم اظهار کرد: شورای نگهبان در این حوزه می‌تواند کمک‌رسان باشد.

رضایی در این سفر با آیات شب‌زنده‌دار، میرباقری، حسینی بوشهری، کعبی، قمی، مدرسی یزدی و اراکی دیدار کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فینال لیگ غرب آسیا؛ رویارویی شهرداری گرگان با الریاضی لبنان
  • دیدار محسن رضایی با اعضای شورای نگهبان
  • فوتبال از دریچه فان؛ لیگ کشاورزان در واقعیت
  • قانون اساسی برخاسته از نماز + فیلم
  • بازدید ستاره‌های چلسی از مک لارن و دیدار با نوریس + عکس
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • یاداشت|متنوع سازی مبادی واردات یک ضرورت است