Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:38:05 GMT

شهردار اوشان فشم میگون الگوی خدمت باشد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۰۷۴۲

شهردار اوشان فشم میگون الگوی خدمت باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی ساداتی عصر چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه شهردار اوشان فشم میگون بدنه شهرداری را از جنس خدمت برشمرد و اظهار داشت: توسعه شاخص‌های شهری در گرو مدیریت جهادی است و امروز مجموعه شهرداری با حمایت شورای اسلامی شهر می‌تواند تحولی شگرف را در ارتقای سرانه‌ها ایجاد کند.

فرماندار شمیرانات بیان داشت: شورای اسلامی اوشان فشم میگون پیش قراول نظام شورایی کشور در انتخاب شهردار بودند که با هماهنگی بین بخشی روند انتصاب شهردار از سوی استانداری تهران سرعت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان داشت: شهردار در خدمتگزاری بی منت به مردم باید الگویی مثال زدنی برای مجموعه مدیریت شهری باشد و قانونمندی را سرلوحه خود در تصمیمات و اجرای پروژه‌ها قرار دهد.

ساداتی افزود: خدمت به مردم ساعت و زمان ندارد و باید با تلاش بی وقفه پاسخگوی مطالبات مردم بود و از این روی تاکید بر این است که شهردار اوشان فشم میگون الگوی خدمت باشد.

کد خبر 5348864

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی ساداتی فرمانداری شمیرانات مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه بارش باران شیوع کرونا ایلام عکس استانها اردبیل واکسیناسیون کرونا صفحه اول روزنامه های استان ها اوشان فشم میگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود محمدی بعدازظهر سه شنبه در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در خصوص رعایت مفاد قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و حفاظت و صیانت از شأن و کیان شورا تذکر داد و گفت: بر اساس اختیارات قانونی در جایگاه رئیس شورا و به نمایندگی از اعضا به شهردار کرج تذکر می‌دهم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج خطاب به شهردار کرج خاطرنشان کرد: شما به عنوان شهردار منتخب همین شورا، گاهاً خود را ملزم به رعایت مصوبات شورای اسلامی شهر به عنوان پارلمان شهری نمی‌دانید و چندین مرتبه نیز در مصاحبه‌ها و اقدامات، خارج از ضوابط و قوانین جاری وعده داده یا عمل کرده‌اید.

وی با اشاره به تصویب و ابلاغ بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرج و تعیین اولویت‌ها و پروژه‌های عمرانی شهر افزود: مصوباتی در جهت افزایش سطح خدمات رسانی در کلانشهر کرج تصویب شده که بسیاری از آنها روی زمین مانده است که البته هر یک به قدر کفایت زمان و انرژی می‌طلبد تا به نتیجه برسد لذا نباید فرصت سوزی شود.

محمدی با تاکید بر اینکه شهردار کرج انرژی خود را صرف اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر کند، بیان کرد: امیدواریم در ادامه مدیریت شهردار کلانشهر کرج شاهد رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باشیم.

کد خبر 6086893

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم