Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر عصر امروز از ساعت ۱۶ به مصاف مهمانان خود رفتند و توانستند حریفان خود را شکست دهند. از ابتدای فصل جاری تا کنون این نخستین بار است که هر دو نماینده مازندران موفق به کسب برد می‌شوند.

مازندران امسال همراه با تهران و گلستان یکی از سه استانی محسوب می‌شود که مانند فصل قبل دو نماینده در لیگ برتر والیبال کشور دارد و همین موضوع نیز سبب شده که ظرفیت‌های والیبالی این استان بیشتر به چشم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجمین برد لبنیات هراز

تیم والیبال لبنیات هراز که یکشنبه ۱۶ آبان در هفته پنجم مسابقات نخستین شکست فصل جاری را مقابل صدرنشین لیگ یعنی سپاهان اصفهان در زمین حریف پذیرا شده بود، امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل به مصاف آذرباتری ارومیه رفت و توانست با ارائه یک بازی منسجم و کاملا برتر نسبت به حریف، ۳ – ۰ مهمان خود را شکست دهد و پنجمین برد خود در فصل سی‌وپنجم لیگ برتر والیبال را کسب کند.

شاگردان بهروز عطایی که با ترکیب اولیه رضا قرا، علی شفیعی، محمدکاظم غفاری، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، پوریا خانزاده و مجتبی یوسفی بازی را آغاز کردند، از همان دست نخست فاصله امتیازی خود را بالا بردند و توانستند حریف خود را ۲۵ – ۱۷ شکست دهند.

 در دست دوم آذرباتری توانست بهتر از دست نخست عمل کند و تا حدودی به لبنیات هراز نزدیک‌تر شود. اما در نهایت لبنیات هراز آمل با تکیه بر اسپک‌های رضا قرا و بازی‌سازی‌های علی رمضانی توانست دست دوم را با نتیجه ۲۵ – ۲۲ به سود خود تمام کند.

آذرباتری ارومیه دست سوم را نیز خوب آغاز کرد و با تعویض‌های پیاپی سرمربی توانست تا امتیاز ۱۱ با تیم میزبان پیش بیاید. اما امیرحسین اسفندیار با سه سرویس مهارنشدنی سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد. شاگردان عطایی از فرصت و فاصله ایجاد شده نهایت استفاده را بردند و با افزایش اختلاف امتیاز، در نهایت دست سوم را نیز ۲۵ – ۱۹ بردند و سه امتیاز کامل این بازی را کسب کردند.

لبنیات هراز آمل با این برد ۳ امتیازی جمع امتیازات خود را به ۱۳ رساند و جایگاه خود را در پله سوم جدول تثبیت کرد. این تیم هفتمین دیدار خود را باید یکشنبه ۲۳ آبان در رفسنجان و مقابل مس این شهر برگزار کند.

نخستین برد هورسان و فرار قعر جدول

تیم هورسان رامسر که در سالن شهید صدرزاده رامسر میزبان فولاد سیرجان بود توانست مقابل حریف قدرتمند خود و قهرمان فصل قبل این رقابت‌ها را با نتیجه ۳ – ۱ شکست دهد و نخستین برد فصل خود را پس از پنج هفته ناکامی کسب کند.

شاگردان فرشاد سعیدی در این دیدار متفاوت از مسابقات قبلی ظاهر شدند و توانستند در دست نخست با نتیجه ۲۵ – ۲۲ شکست دهند. اما فولاد سیرجان در دست دوم عملکرد بهتری داشت و توانست میزبان را ۲۵ – ۲۱ شکست دهد و بازی را به تساوی بکشد. اما هورسانی‌ها در دست‌های سوم و چهارم باز هم مانند دست نخست عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند به ترتیب ۲۵ – ۱۹ و ۲۵ – ۲۰ مهمان قدرتمند خود را شکست دهند.

هورسان با این برد پنج امتیازی شد و با توجه به شکست آذرباتری ارومیه مقابل هراز آمل و باخت سایپا مقابل راه‌یاب ملل مریوان توانست بالاتر از این دو تیم در جدول قرار بگیرد و از قعر جدول فرار کند. هورسان رامسر هفتمین دیدار خود را باید یکشنبه ۲۳ آبان در رامسر مقابل شهداب یزد برگزار کند.

لبنیات هراز آمل پارسال توانست با کسب رتبه ششم جدول دور مقدماتی لیگ به مرحله پلی‌آف راه یابد و پس از آن نیز در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار بگیرد و تا یک قدمی رسیدن به دیدار نهایی نیز برسد. هورسان رامسر هم در پایان فصل قبل رتبه نهم جدول ۱۴ تیمی سوپرلیگ والیبال را کسب کرد.

برچسب‌ها آذرباتری ارومیه مازندران تیم والیبال هورسان رامسر لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذرباتری ارومیه مازندران تیم والیبال هورسان رامسر آذرباتری ارومیه مازندران تیم والیبال هورسان رامسر لیگ برتر فوتبال آذرباتری ارومیه لبنیات هراز آمل هورسان رامسر خود را شکست شکست دهند لیگ برتر دست نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۰۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز بسته شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز مسیر (رفت و برگشت) به علت بارش باران، ریزش سنگ و عدم ایمنی کافی  تا اطلاع بعدی مسدود می‌باشد.

تردد خودرو‌ها از محور‌های جایگزین سواکوه و کندوان انجام خواهد شد.

آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و محور‌های شمالی دارای بارش باران می‌باشند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • محور هراز بازگشایی شد
  • بازگشایی محور هراز
  • محور هراز باز شد
  • محور هراز بسته شد
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد