Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیدارن تازه ترین جزئیات را از حادثه ریزش بخشی از تونل پروژه توسعه خط ۶ مترو تهران تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حمید هیدارن مدیر روابط عمومی شرکت ساخت مترو تهران و حومه در تشریح تازه ترین جزئیات از حادثه ریزش بخشی از تونل پروژه توسعه خط ۶ مترو تهران گفت: بخشی از دیواره سینه کار (مقطعی که کار حفاری در آن انجام می شود) به ارتفاع نیم متر شاهد ریزش خاک بودیم که یکی از کارگران مشغول به کار که بر روی داربست قرار داشت به دلیل ریزش خاک از داربست سقوط کرد و از ناحیه پا دچار شکستگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی شرکت ساخت مترو تهران و حومه افزود: پس از انتقال کارگر حادثه دیده به بیمارستان فرایند درمانی او انجام و از بیمارستان مرخص شد.

هیدارن ادامه داد: در حال حاضر کار تحکیم مکان ریزش خاک در تونل با فرایند شاتکریت و لتیس‌گذاری انجام شده و خطری وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا علت ریزش خاک تونل مشخص شده است یا خیر؟ گفت: خاک تهران رفتار نا مشخصی دارد و به همین علت ممکن است در تونل حفاری با ریزش و جا به جایی خاک مواجه شویم اما این اطمینان وجود دارد که محل حادثه ساعاتی پیش در تونل خط ۶ تحکیم و ثابت شده است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان مترو تهران مشرق ریزش تونل مترو اخبار حوادث مترو تهران ریزش خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: حرکت بزرگ و حماسی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به ملت ایران و همه آزادی‌خواهان جهان به ویژه فلسطینیان عزیز و خانواده شهدای کنسولگری کشورمان در دمشق تبریک می‌گویم و خدا را شاکرم که چنین قدرتی به نیروهای مسلح ما داده که دشمن متجاوز را تنبیه کنند و امیدوارم این تنبیه‌ها موثر باشد و در نهایت به نابودی این دشمن متجاوز ختم شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: حرکت بسیار بزرگی اتفاق افتاده که خود آنها به بزرگی آن اذعان دارند و اعلام کرده‌اند فکر نمی‌کردیم به این گستردگی باشد. البته براساس قوانین نظامی این حرکت می‌باید اینگونه می‌بود که موثر باشد.

وی ادامه داد: اسرائیل آغازگر یک تجاوز به خاک ما یعنی کنسولگری کشورمان در سوریه بود؛ لذا باید تنبیه می‌شد. متأسفانه مجامع بین‌المللی کوتاه آمدند. بر همین اساس باید خودمان پاسخ می‌دادیم و متجاوز را تنبیه می‌کردیم. اسرائیل در شرایط خاصی قرار دارد که ممکن است به هر چیزی متوسل شود و به هر کاری دست بزند لذا نباید خدای نکرده این موفقیت غرور ایجاد کند و آماده باش را رها کنیم. باید منتظر حملات دیگر باشیم هرچند که آمریکا گفته اتفاق نمی‌افتد اما نباید به حرف‌های آمریکا وقعی نهاد. پدافند باید آماده باشد که از دریا یا کشورهای همسایه اگر تجاوزی صورت گرفت پاسخ به موقع داده شود.

چمران تاکید کرد: امیدواریم این تنبیه موثر بوده باشد و رها کند اما ما باید فکر کنیم که رها نمی‌کند و آماده باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه امروز شورای شهر تهران نیز گفت: امروز از رئیس سازمان بهزیستی دعوت به عمل آمده تا در صحن شورا حضور پیدا کنند تا در مورد موضوعات مختلف از جمله ارتباطات بهزیستی با شهرداری و شهر صحبت کنند و پرسش و پاسخ‌های اعضا نیز مطرح شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز سه بهای خدمات داریم که درخصوص پسماند، پسماندهای ساختمانی و پسماندهای ویژه پزشکی و صنعتی است.

چمران درپاسخ به سوالی درخصوص تفویض اختیار تایید واگن‌های وارداتی مترو از سوی وزارت کشور به متروی تهران نیز گفت: علاوه بر نامه‌نگاری، ملاقات‌های حضوری نیز در این باره انجام شد و این موضوع مطرح شده، امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله حل شود. چراکه حتی یک روز اگر موضوع به تعویق بیفتد ضرر خواهیم کرد. از سوی دیگر شهردار تهران نیز در هیات دولت تلاش می‌کند که این کار را به سرانجام برساند.

وی افزود: سیستم‌های اداری کند هستند؛ اما ما انتظار داریم موضوع جهادی و در سریع‌ترین زمان ممکن حل و فصل شود. وزارت کشور باید تایید نهایی را انجام دهد. وزارت کشور اعلام کرده که نیروهای تخصصی این کار را ندارد. موضوعی که قبلا هم توسط مترو انجام می‌شد که امیدواریم هر چه زودتر این کار انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران تأکید کرد: ورود واگن‌ها برای امسال منتفی نیست. شرکت سازنده مقداری از کارها را آغاز کرده، زمانی را برای طراحی می‌خواستند که اقدامات لازم در این حوزه را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • وارادات واگن‌های چینی مترو به کجا رسید؟ | پشت پرده معطل ماندن این قرارداد مهم شهرداری مشخص شد
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • رباط صلیبی مدافع شمس آذر پاره شد
  • ورود واگن‌های مترو برای امسال منتفی شد؟/ پاسخ چمران
  • امیدواریم با دستور مستقیم وزیر کشور مساله واگن‌های وارداتی مترو حل شود