Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، خادمیاران کانون تخصصی ایثار و شهادت با همکاری کانون قمر بنی هاشم(ع) کاشان شامگاه چهارشنبه در قالب پویش چهارشنبه‌های امام رضایی به دیدار خانواده شهید محمد بدیعی شهید جاویدالاثری رفتند که در ۲۷ فروردین سال ۶۷ با تک دشمن در فاو به فیض شهادت رسیده بود و پدرش پس از سال‌ها فراق جان به جان آفرین تسلیم کرد و مادر همچنان در فراق بازگشت فرزندش چشم به راه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمیاران رضوی با پرچم سبز رضوی و حضور در منزل شهید بدیعی از مادری تجلیل و دلجویی کردند که ۳۳ سال در فراق جگرگوشه‌اش انتظار کشید و اشک ریخت.

خادمیارن رضوی کانون‌ تخصصی ایثار و شهادت و کانون قمر بنی هاشم(ع) کاشان با حضور در منزل شهید محمد بدیعی ضمن ارج نهادن به فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت مقام شامخی تمامی شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و به صورت نمادین حماسه صبر، مقاومت، ایثار وفداکاری تمامی خانواده‌های شهدا را ارج نهادند.

شهید محمد بدیعی به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۵ در شهر زهکلوت شهرستان جازموریان استان کرمان دفن شده بود که پس از گذشت پنج سال هویت این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش فارس، شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کاشان شهادت شهید تازه شناسایی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • ۹ کانون آفت جوانه‌خوار بلوط در جنگل‌های سردشت شناسایی شد
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است