Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،دکتر محمدنبی احمدی سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه در نشست شورای دانشگاه، تقویت ارتباط دانشگاه با مسوولان عالی استان به ویژه استاندار، امام جمعه کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان را مورد تاکید قرار داد و افزود: برای حل مشکلات دانشگاه استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : برای تحقق ارتقا رتبه این دانشگاه باید شبانه روز تلاش کنیم و معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری در ترسیم نقشه راه می‌تواند به ما کمک کند.

احمدی با اشاره به جایگاه دانشگاه رازی در نظام رتبه‌بندی ISC گفت: امروزه شاخص‌های مؤثر در ارتقا رتبه دانشگاه‌ها براساس پایگاه‌های معتبر رتبه‌بندی تغییر یافته و موضوعاتی از جمله ارتباط دانشگاه با صنعت، بین‌المللی شدن دانشگاه و درصد اشتغال دانش آموخته‌گان اهمیّت زیادی پیدا کرده است.

سرپرست دانشگاه رازی با اشاره به راهبرد دانشگاه در ارتباط با نظام‌های رتبه‌بندی ادامه داد: در شرایط امروز باید برای دستیابی به اهداف دانشگاه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد، در دانشگاه قدم بزرگی در تنظیم برنامه راهبردی و عملیاتی برداشته شده و ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این بخش، عملیاتی شدن این سند باید با جدیّت در سطح معاونت‌ها و دانشکده‌ها دنبال شود.

او همچنین به موضوع حضوری‌شدن کلاس‌های دانشگاه در ترم جدید پرداخت و با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای این مهم افزود: معاونت‌های آموزشی، دانشجویی، اداری، مالی و مدیریت منابع باید برنامه‌ریزی جامع برای فراهم کردن بستر‌های حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه را انجام دهند.

احمدی اظهار داشت: البته نباید از آموزش مجازی نیز چشم‌پوشی کنیم همچنانکه نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر این است که ۲۵ درصد از شیوه ارایه آموزش‌های دانشگاهی به صورت مجازی ادامه یابد.

او همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت‌های جدید دانشگاه شد و بیان داشت: رؤسای دانشکده‌ها اهتمام ویژه برای استفاده از پورتال دانشگاه را داشته باشند، زیرا پورتال ویترین دانشگاه است.

احمدی با اشاره به فعالیت قریب به ۵۰۰ عضو هیات علمی در دانشگاه رازی افزود: معتقدیم که دانشگاه باید در استان مرجعیت داشته باشد و محل رجوع نهاد‌های مختلف در همه عرصه‌ها باشد.

گفتنی است : دانشگاه رازی کرمانشاه به تازگی در نظام رتبه‌بندی «یو. اس. نیوز» رتبه یازدهم را در بین دانشگاه‌های جامع کشور کسب کرد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه ارتقاء بین المللی دانشگاه رازی رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه

احد جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مقرر شد از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوای دیگر در استان راه‌اندازی شود، اظهار کرد: مجموع اعتباراتی که برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده حدود ۴۰ میلیارد ریال بود که تاکنون تنها ۱۵ میلیارد ریال آن را دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: با این اعتبارات کار جانمایی دو ایستگاه در گیلانغرب و صحنه انجام شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه مکان دو ایستگاه دیگری که قرار است راه‌اندازی شود را شهرهای سنقر و روانسر اعلام کرد و یادآور شد: به محض تأمین اعتبار، کار جانمایی دو ایستگاه دیگر و خریداری تجهیزات برای ایستگاه‌ها انجام خواهد شد، اما قطعاً راه‌اندازی این ایستگاه‌ها به بیش از این ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که باید از منابع دیگری تأمین شود.

جلیلیان ابراز امیدواری کرد، بتوان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، منابع مالی لازم برای راه‌اندازی این ایستگاه‌ها دریافت کرد.

وی تعداد کنونی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای موجود در سطح استان را ۹ ایستگاه شامل چهار ایستگاه در شهر کرمانشاه و پنج ایستگاه در قصرشیرین، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، پاوه و کنگاور اعلام کرد و گفت: اخیراً ایستگاه سنجش کیفی هوای پالایشگاه کرمانشاه را بروزرسانی کردیم.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه معتقد است، با راه‌اندازی چهار ایستگاه جدید شامل دو ایستگاه در شرق و ایستگاه‌هایی در غرب و شمال غرب استان، پوشش مناسبی از لحاظ ایستگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت کیفیت هوای استان خواهیم داشت.

به گفته جلیلیان، هوای استان کرمانشاه طی سال گذشته در مجموع ۴۳ روز در شرایط غیراستاندارد بوده که ریزگردها عامل اصلی افت کیفیت هوا در استان محسوب می‌شوند.

کد خبر 6087999

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟