Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@15:07:57 GMT

شهردار تهران پای درد دل معتادان بی‌خانمان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۳۸۶۱

شهردار تهران پای درد دل معتادان بی‌خانمان

شهردار تهران در سومین پویش «قرار خدمت» به منطقه ۱۶ شهرداری تهران رفت.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در سومین هفته از پویش قرار خدمت به منطقه ۱۶ رفت و از پروژه‌های این منطقه بازدید کرد.
وی در ابتدا به طرح زمین مانده مجتمع تجاری، اداری و خدماتی باغ آذری سر زد چراکه این پروژه در مرحله گودبرداری به دلیل پاره‌ای از مشکلات نیمه تمام رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از آن شهردار تهران در ادامه به آکادمی فرهنگی ورزشی "میثاق" رفت و از نزدیک در جریان روند این آکادمی که توسط خیرین ساخته و اداره می‌شود، قرار گرفت.


زاکانی در مسیر بازدید خود از طرح‌های منطقه ۱۶ به پاتوق تعدادی از معتادان رفت و از نزدیک و رو در رو شنوای مشکلات آنها بود و در ادامه با همراهی "پیرهادی" عضو شورای شهر از مرکز نگهداری کودکان کار یاسر، سامانه ۴ اتوبوسرانی و کارگاه تولید کیف بازدید کرد.

شهردار تهران در ادامه با نخبگان محلی و معتمدین دیدار خواهد داشت و بعد از آن با حضور در مسجدی پای درد دل مردم منطقه ۱۶ خواهد نشست.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار تهران علیرضا زاکانی شهردار تهران منطقه ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان

شهردار کرمان در بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی، در جریان روند پروژه‌های خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر قرار گرفت و بر سرعت بخشیدن به سایر پروژه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، بازدیدهای روزانه و هفتگی محسن تویسرکانی شهردار کرمان که از ابتدای حضور وی در شهرداری جدی دنبال می‌شود، هم‌چنان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقدامات وی برای نظارت جدی و پیگیری پروژه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

او در سه ماهه پایانی سال ۱۴۰۲ با حضور در مناطق پنجگانه، از پروژه‌های ریز و درشت مدیریت شهری و روند اجرای آن‌ها بازدید و طی آن همواره بر سرعت در اجرای پروژها و تکمیل آن‌ها تأکید کرد تا مردم طعم یک شهر آباد را بیش از گذشته بچشند.

شهردار کرمان با شروع سال جدید نیز از سرکشی به پروژه‌های شهرداری غافل نشده است و علاوه بر بازدیدهای روزانه، همواره با همراهی معاونان و مدیران مناطق از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی دیدن و جزئیات آن را جویا می‌شود.

وی در بازدید هفتگی امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ به همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی، معاون خدمات‌شهری و شهردار منطقه پنج از پروژه‌های پیاده‌روسازی بخشی از خیابان شریعتی، ایستگاه اتوبوس میدان شهدا و وضعیت اطراف میدان، نحوه فعالیت تاکسی‌های ابتدای خیابان میرزارضا کرمانی و پروژه کف‌سازی پیاده‌رو در این خیابان بازدید و بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های شهری تأکید کرد.

به گفته مرضیه شاحیدری شهردار منطقه پنج، کف‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان میرزارضای کرمانی به متراژ دو هزار مترمربع و با هزینه دو میلیارد تومان ظرف دو ماه انجام شده است و حفاظ فلزی برای اطراف پیاده‌روی خیابان نیز در حال ساخت است و به زودی نصب می‌شود.

وی در توضیح عملیات اجرایی پروژه قلعه دختر نیز گفت: فاز یک پروژه بهسازی بوستان اطراف قلعه‌دختر به مساحت ۲۰ هزار مترمربع از اوایل اسفند ۱۴۰۲ با اعتبار هفت میلیارد تومان آغاز شده است و اجرای آن پس از اصلاحیه‌های صورت گرفته ادامه دارد.

کد خبر 744594

دیگر خبرها

  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • اجرای طرح و برنامه‌های محله دوستدار کودک
  • حمله ایران به اسرائیل قانونی بود/ صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، حدی دارد
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • افتتاح ۳۰۰۰ مسکن مهر هشتگرد در آینده نزدیک
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود