Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، ناصر قائدی افزود: فیلم کوتاه وادیار در جشنواره‎‌های کوهستانی نپال، فیلم‌سازان جوان نروژ و جشنواره جنایت و مکافات ترکیه حضور دارد.

وی از مهدیه‌سادات محور و میلاد خسروی بالِدی به عنوان تهیه‌کنندگان این اثر هنری نام برد و اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های کوهستانی نپال KIMFF از ۹ تا ۱۳ دسامبر توسط انجمن هیمالیا و با تمرکز بر فرهنگ‌های کوهستانی در شهر کاتماندو برگزار می‌شود که ساخته مرجان خسروی در این جشنواره در رقابت با دیگر آثار پذیرفته شده به نمایش در خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدی یادآور شد: هجدهمین جشنواره فیلم‌سازان جوان نروژ نیز که با هدف آموزش و تشویق فیلم‌سازان جوان تأسیس شده از ۱۰ تا ۱۴ نوامبر در شهر ترومسای نروژ، میزبان «وادیار» در بخش رقابت بین‌الملل است.

رییس انجمن سینمای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فیلم ساخته شده از سوی خسروی در یازدهمین دوره جشنواره فیلم‌های کوتاه جنایات و مکافات ترکیه موسوم به ترازوی طلایی نیز حضور دارد.

قائدی افزود: این فیلم کوتاه با بازی مسیح نجفی، مریم مرادیان، حبیب تاجمیری، دیدار محمودی و مجید یوسفی، توسط انجمن سینمای جوانان استان چهارمحال و بختیاری تهیه شده و پخش بین‌الملل آن به ‌عهده میلاد خسروی بالِدی است.

به گزارش ایرنا، «وادیار» پیش از این در سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و چهل و چهارمین جشنواره درامای یونان حضور داشته است و نامزدی دریافت جایزه بزرگ و جایزه اینگمار برگمن از جشنواره مورد تایید آکادمی اسکار، اپسالای سوئد و نامزدی دریافت پروانه زرین سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان را در کارنامه دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه چهارمحال وبختیاری انجمن سینمای جوانان ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، فیلم کوتاه «اَبله» به کارگردانی میثم محمدخانی، تهیه کنندگی فاطمه السادات مختاری و نویسندگی محمد رحمتی، پس از طی مراحل فنی توسط استودیو فیلمچی آماده حضور در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی شد.

فاطمه مختاری، ساقی حاجی پور، کیمیا خلج، سعیده رودبارکی، مطهره موسوی، الهام احمدی، مهنا معراجی، محدثه محمدزاده، بهاره شعبان، طناز رضایی، بهناز حیدری، مرضیه یکتای در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: مرضیه دانشجو کوتاه قامت که در خوابگاهی زندگی می‌کند، در می‌یابد که از سوی هم اتاقی‌های خود مورد تمسخر قرار گرفته؛ اما …

پیش از این، فاطمه مختاری موفق به دریافت جایزه Gold Award بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی Best Actor& Director Awards ایالات متحده در فیلم «آنتراک» شده بود. علاوه براین محمدخانی و مختاری که با فیلم کوتاه «هَناسه» در سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشتند دومین همکاری را با فیلم کوتاه «اَبله» تجربه کردند.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان به مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، تدوین: احسان واثقی، طراح صحنه: حسین کرمی، طراح گریم: امید گلزاده، صدابردار: مسیح حد پورسراج، مدیر تولید: رامین بهزادی، طراح لباس: نیاز حمیدی، منشی صحنه: ساناز هرندی، طراح پوستر: روژان ایرجی، گروه فیلمبرداری: دستیار یک: جلال عالی فکر، دستیاران: عباس قاسمی، مهرداد عصری پور، علیرضا فتحی، گروه گریم: حانیه محمود آبادی، پریسا روغنی، گروه صحنه: دستیار یک: رامین محمدیان، دستیار: علی شجاعی، گروه صدا: میلاد شجاعی، ویدا حدپور سراج، گروه کارگردانی: سرپرست گروه کارگرگردانی: احسان واثقی، دستیار اول و برنامه ریز: حسین بنیاد، دستیار دو: تهمینه مقدم، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، عکاس: سارا ملکی، فیلمبردار پشت صحنه: رسول جعفری، دستیار لباس: آتنا کوچکی، گروه تولید و تدارکات: مدیر تدارکات: اسماعیل حسنی، دستیار تدارکات: علی محمدی، ساخت تیزر: مصطفی نوحخوان، مترجم: نازنین احسانی طباطبایی اشاره کرد.

«آخرین شیهه ...» به جشنواره کویینز آمریکا رفت

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» به کارگردانی مهدیه محمدی، تهیه‌کنندگی سیدمحمدرضا حسینی و نویسندگی محمدمهدی عزیزمحمدی به سیزدهمین دوره جشنواره کویینز راه یافت و در حال اکران است.

این جشنواره از تاریخ ۱۶ تا ۲۸ آپریل برابر با ۲۸ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه در نیویورک آمریکا برگزار می‌شود و در آن فیلم‌های داستانی بلند، کوتاه و مستند به رقابت می‌پردازند.

مهدخت مولایی و نیما نادری بازیگران این فیلم هستند و دیگر عوامل این اثر عبارتند از مدیر تولید: پرویز کاظم‌لو، جانشین تهیه‌کننده: وحید عبدلی، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، طراح صحنه و لباس: حمید بخشی، مدیر صدابرداری: داوود ربیعی، طراح گریم: پیام ابوالحسنی، تدوین: مهدی توسلی، موسیقی: امید روشن‌بین، صداگذار: محمود لاجوردی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: محمد کشاورز، اصلاح رنگ و نور: علی شعبانی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: شیدا صبوری، منشی صحنه: ملیکا یوسفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: محمود جوانشیر، طراح پوستر: علی غیاث‌آبادی، ساخت تیزر: امید میرزایی و مدیر تدارکات: احسان جهاندیده پاشاکی.

فیلم کوتاه «آخرین شیهه اسبی که خواب پروانه شدن دیده بود» در موسسه فرهنگی هنری «نگاه آخر» و با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده و پخش بین‌المللی این فیلم برعهده سولماز اعتماد است.

کد خبر 6082149

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • بروجن خنک‌ترین نقطه چهارمحال وبختیاری