Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:18:13 GMT

فرماندار: ۸۸ درصد مردم سرپل‌ذهاب واکسینه شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۴۵۳۵

فرماندار: ۸۸ درصد مردم سرپل‌ذهاب واکسینه شدند

«نورالدین فرزادی پور» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم در مرحله اول ۵۷ هزار و ۹۹۱ دُز و در مرحله دوم ۴۰هزار و ۴۴۹ دُز واکسن کرونا دریافت کردند که در مجموع ۸۸ درصد از جمعیت شهرستان در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی اظهار داشت: از افراد باقیمانده هم خواهش می‌کنیم که به سرعت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و همراهی و همکاری لازم را در این رابطه با مراکز خدمات درمانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت‌: شهروندان آگاه باشند اگر همراهی و همکاری کنند و با دقت کنترل های لازم را بر رفتار خود داشته باشند به طور قطع وضعیت شهرستان درخصوص زمینه ابتلا به کرونا بهتر از گذشته هم خواهد شد. 

فرزادی پور اضافه کرد: دقت نظر و مشارکت مردم در اجرای طرح محدودیت ها یکی از عوامل اصلی این تغییر وضعیت بوده است.

 او گفت: مجالس ترحیم و شادی در مراسمات و تجمعات مختلف، اصلی‌ترین عامل شیوع کرونا است که کماکان در شهرستان‌ها وجود دارد اما اگر حفاظت فردی را در مقابل ابتلا به کرونا رعایت کنیم به طور یقین دامنه گسترش این ویروس در شهرستان محدود می شود. 

فرزادی‌پور عنوان کرد: رنگ بندی وضعیت کرونا به صورت ارزیابی عملکرد مشخص می شود و نشانگر سطح آگاهی و شعور اجتماعی شهروندان را نشان می دهد که با توجه به سطح آگاهی و توانمندی و دانش و پیشینه تاریخی و فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب انتظار داریم که در این زمینه پیشتاز باشیم.

او گفت: با همکاری شهروندان در شاخص‌های مثبت شهرستان باید به رتبه بالاتری از وضع موجود برسیم که به طور قطع این همراهی و همکاری نتیجه‌بخش خواهد بود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 سرپل ذهاب ویروس کرونا واکسن کووید 19 واکسیناسیون سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • اقامت گردشگران در مهاباد ۲۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • بازدید بیش از ۷۰ هزار مسافر نوروزی از جاذبه‌های گردشگری سرپل‌ذهاب
  • مهیا کردن بستر لازم برای رونق کسب و کار نسل جدید
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند/ همکاری دولت با پلیس برای افزایش جریمه‌ها؟
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند