Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مهدی دلاوری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به کشف و معدوم‌سازی هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مواد تاریخ مصرف گذشته از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان کاشان اظهار کرد: موارد کشف شده شامل مواد غذایی مختلف از جمله انواع سس‌های غیرقابل عرضه بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل ونظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی دانست و گفت: در این راستا با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلاوری اضافه کرد: این حجم از مواد غذایی و خوراکی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان کاشاندر روزهای اخیر کشف و با دستور دادستان محترم معدوم می‌گردد.

معاون بهداشت دانشگاه در پایان گفت: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه مواد غذایی از جمله موادتاریخ مصرف گذشته، مراتب را به واحد بهداشت محیط از طریق سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد غذایی کشف کاشان دانشگاه علوم پزشکی مصرف گذشته مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • امحاء بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در بوکان
  • معدوم سازی حدود ۲ تن مواد غذایی تاریخ گذشته و غیر قابل مصرف در ارومیه
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی دربوکان
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • کشف و معدوم سازی بیش از ۴ تن مواد غذایی فاسد در پارس آباد
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان