Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، الهیار دولتخواه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: طی گشت و کنترل ماموران یگان در منطقه حفاظت شده قمصر و برزک متخلف شکار و صید ۶ پرنده وحشی در شهرستان کاشان شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: یک نفر متخلف که اقدام به شکار ۴ قطعه کبک وحشی و دو قطعه کبوتر کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهیاردولتخواه افزود: از شکارچی متخلف یک قبضه سلاح دولول کالیبر ۱۲ به همراه ۱۰۸ فشنگ ساچمه و ادوات شکار کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان گفت: پرونده متخلفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست دستگیری شکارچی حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت وکنترل در شهر‌های چالوس، آمل، قائم شهر و ساری متخلفان شکار و صید را به همراه ۵ قبضه سلاح شکاری، ۶ قطعه ماهی دستگیر و بیش از ۴۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز کشف وضبط کردند.

در چالوس ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران نیروی انتظامی حین گشت وکنترل در منطقه جنگلی پلهم کوتی از شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

در ماموریت دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس باهمکاری نیرو‌های بسیج این شهرستان حین گشت و کنترل در دهنه رودخانه سردآبرود از صیادن غیرمجاز دو رشته تور ماهیگیری کشف و ضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان درماموریت و گشت مشترک با ماموران نیروی انتظامی از شکارچی غرمجاز ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست طی ماموریت مشترک باماموران نیروی انتظامی و با داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی و ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف وضبط و درماموریت مشترک دیگری ماموران یگان حفاظت محیط زیست با ماموران نیروی انتظامی حین بازرسی از فروشگاه‌های صنایع دستی تاکسیدرمی۱ قلاده سمور آبی و۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست قائم شهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستا‌های ریکنده و چپی متخلفان شکار را به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیرکردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل در مناطق حوزه استحفاظی ازصیادان غیرمجاز یک رشته تورماهیگیری سالیک، ۳ رشته دام صیادی و ۶ قطعه ماهی کپورکشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت وکنترل دراین پناهگاه ۴۰ رشته دام صید ماهی غیر مجاز و یک فروند تیوب صیادی کشف و ضبط نمودند.

متخلفان باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در ۴ شهر مازندران
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود
  • دستگیری متخلفان شکار و صید در ۴ شهر مازندران
  • دستگیری ۱۴۴ متخلف زیست محیطی در خراسان جنوبی
  • دستگیری دو نفر متخلف و کشف و دو قبضه اسلحه در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • هشدار به شکارچیان؛ از منطقه کوهسرخ خارج شوید
  • ۱۴۴ متخلف زیست محیطی دستگیر شدند
  • خطر نابودی گیاهان دارویی و خوراکی با برداشت بی رویه
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی