Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدعلیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند.

وی افزود: در مجموع ۲۵۹ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که ۱۹۸ مورد مربوط به کاشان و ۶۱ مورد مربوط به آران و بیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: ۲۱ نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شدند که ۱۷ نفر مربوط به کاشان و چهار نفر مربوط به آران و بیدگل هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در شهرستان کاشان یک نفر بوده و آماری از فوتی در این بازه زمانی در شهرستان آران و بیدگل ثبت نشده است.

مروجی در خصوص آمار واکسیناسیون تصریح کرد: تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۷۲.۰۳ درصد و در دوز دوم ۵۲.۱۱ درصد بوده است.


انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا بستری بیماران کرونایی کاشان و آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مادر نوزاد گفت: دخترم ۲۷ هفته‌ای به دنیا آمد و وزنی حدود یک هزار و ۸۰ گرم داشت و برای من در آغوش گرفتنش واقعا مشکل داشتم

وی افزود: ۶۶ روز نوزادم در این بخش بستری بود و من در این مدت می‌دیدم که پزشکان، پرستاران و همه همکارانی که در این بخش بودند صبح، ظهر و شب، از تمامی نوزادانی که در این بخش بستری بودند مراقبت می‌کردند و من امروز بعد از گذشت یک سال همزمان با تولد یک سالگی دخترم برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به اینجا آمده ایم.

در ادامه سرپرستار بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان حکیم نیشابورهم گفت: جنین باید به طور طبیعی بین هفته ۳۸ تا ۴۲ متولد شود ولی نوزادانی که قبل از هفته ۳۷ به دنیا می‌آیند نوزادان نارس تلقی می‌شوند.

فاطمه سیدآبادی افزود: این نوزادان به دلیل تکامل کامل اعضای بدن، نیازمند بستری در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان و مراقبت‌های خاص و پیگیری همه جانبه از جمله وضعیت رشد و تکامل، ارزیابی وضعیت بینایی و شنوایی هستند.

وی افزود: ما در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم یکی از مجهز‌ترین بخش‌های مراقبت ویژه استان را داریم و این مراقبت‌ها به صورت ۲۴ ساعته برای نوزادان نیازمند انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب آران و بیدگل با ۳ مصدوم
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • ازدواج فامیلی عاملی برای افزایش آمار معلولان
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • اینفوگرافیک | احداث و تکمیل کمربندی آران و بیدگل اتصال به جاده قدیم قم _کاشان و کمربندی کاشان
  • کشف یک سنگ قبر از دورۀ صفوی در کاشان
  • دو خبر فرهنگی از آران و بیدگل
  • آماده‌باش کامل اورژانس ۱۱۵ شهرستان ایرانشهر
  • جشن تولد یک سالگی نوزاد نارس در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور