Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ درجریان مانور برف روبی این منطقه نوید داد شهروندان منطقه ۵ در زمان بارش برف هیچ نگرانی نداشته باشند و از این نعمت الهی لذت ببرند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5، احسان شریفی گفت: امروز مانور برف‌روبی با حضور و هماهنگی همه دستگاه‌های خدمات‌رسان منطقه، امداد و نجات، آتش نشانی، هلال احمر، اورژانس، پلیس داشتیم و همه بخش‌های شهرداری تهران اعم از  پشتیبانی و عملیاتی آمادگی داشتند که کمک بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد برف‌روبی شهرداری منطقه 5 سناریوهای مختلفی را برای مواقع برفی پیش‌بینی کرده که امیدواریم به فضل خدا هم بارش برف را داشته باشیم و هم تأمین آسایش و آرامش شهروندان را به عنوان وظیفه اصلی شهرداری.

شهردار منطقه 5 افزود: با تدابیر پیش‌بینی شده فکر می‌کنیم امسال بارش برف برای مردم مشکلی ایجاد نکند و شهروندان زمانی که صبح برف را دیدند بیش از اینکه نگران رسیدن به محل کار باشند خوشحال از بارش رحمت الهی بوده و لذت ببرند.

شریفی ادامه داد: تلفن ها و دسترسی‌هایی برای شهروندان در نظر گرفته شده که اگر ایرادی در مسیر بوده یا با مشکلاتی روبه‌رو شدند همکاران ما آنها را برطرف کنند. حدود 200 دستگاه ماشین تخصصی پشتیبانی و ماشین سنگین و حدود هزار نفر از همکاران ما در سرتاسر منطقه مستقر شدند و نزدیک 29 ایستگاه برف‌روبی داریم. امیدواریم با این پیش‌بینی‌ها کار طبق روال پیش برود و بتوانیم گزارش خوبی به شهروندان ارائه دهیم.

وی ادامه داد: مجموعه اقداماتی که انجام شده بر اساس سیاست شهردار محترم تهران است که شهروندان با آرامش خاطری بتوانند ایام زمستان را سپری بکنند. مردم چند سالی چشم انتظار بارش الهی هستند، ان‌شاالله بارش الهی برایشان لذت‌بخش باشد. از طرف دیگر به دلیل گستردگی شهر تهران و گستردگی منطقه 5 این توقع است که هر یک از شهروندان در حد مقدور جلوی منزل‌شان و معابری که ممکن است برای تردد سایر شهروندان آماده کنند. 

شریفی تاکید کرد: کسانی که صبح زود از خواب بیدار می‌شوند مسیر را برای کودکان و افراد سالخورده هموار کنند و ما هم برای معابر اتوبانی و معابر شریانی درجه یک، دو و سه تمهیدات لازم را پیش‌بینی کردیم و اکیپ‌های برای رفت و روب پارک‌ها و درخت‌تکانی در نظر گرفتیم تا فضای سبز را زنده نگه داریم و درخت‌ها هم آسیب نبینند و بهار سال بعد شکوفا شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برف روبی بارش برف پیش بینی منطقه 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در روز چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند.

همچنین علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بندهای خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیروهای شهرداری در وضعیت آماده‌باش کامل قرار دارند، گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی، آماده‌‍‌باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیشگیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام است، افزود: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

شهردار زرند با اشاره به انجام بیش از ۱۵۰مورد رفع آبگرفتگی در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری، بیان کرد: شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ شهرداری تماس بگیرند.

کد خبر 846810 برچسب‌ها خبر مهم طوفان باران استان‌ کرمان مدرسه و مدارس تعطیلی مدارس

دیگر خبرها

  • بارش رحمت الهی را در حرم شاهچراغ ببینید+ فیلم
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • تکیه تاریخی سادات اخوی بازسازی می‌شود
  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • بارش باران رحمت الهی در بام
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • مرمت و بازسازی دیوار صوتی بزرگراه شهید حکیم
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد