Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست علمی-تخصصی از سلسله پیش‌نشست‌های دومین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام با عنوان «بررسی آسیب‌های فرهنگ سلبریتی از منظر تفکر انتقادی» روز شنبه ۲۲ آبان، ساعت ۱۸ به صورت مجازی توسط پژوهشکده مطالعات اسلامی آسیب های اجتماعی دانشگاه شاهد برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسین اسدی، پژوهشگر حوزه جامعه شناسی و دبیری حجت الاسلام و المسلمین قاسم ابراهیمی پور، دبیر علمی دومین همایش ملی مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان جهت شرکت در نشست می‌توانند از طریق سامانه مجازی به آدرس http://vc1.viannacloud.ir/rn9ghdjui1gd اقدام کنند.

کد خبر 5349214 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: سلبریتی ها فرهنگ عمومی دانشگاه شاهد تفکر انتقادی معرفی کتاب فلسفه ترجمه تازه های نشر ادبیات کودک و نوجوان هفته کتاب محمد مهدی اسماعیلی انتشارات سوره مهر رونمایی کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادبیات داستانی تجدید چاپ روز جهانی فلسفه ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های علمی "مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران " و "فلسفه در ایران "در انستیتوی فلسفه آکادمی علوم روسیه برگزار شد.

حجت الاسلام عبداللهی، مدیر نمایندگی جامعةالمصطفی در روسیه و دکتر رضاپور، استاد مدعو المصطفی، سخنرانان این نشست علمی بودند.

کد خبر 6087546 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه