Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر دومین رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» ضمن اعلام زمان اکران حضوری شهرستان‌ها از پخش زنده اختتامیه این رویداد خبر داد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام ستاد خبری سوگواره فیلم‌کوتاه تصویر دهم، محمد رهبر با اشاره به اینکه علاوه بر تهران، فیلم‌های منتخب این رویداد در شهرستان‌های قم، مشهد و اصفهان هم نمایش خواهند داشت، گفت: تمامی اکران‌های حضوری همزمان با تهران در روز پنج‌شنبه ۲۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اکران حضوری قم از ساعت ۱۴ در مدرسه اسلامی هنر سینما آیه، در مشهد از ساعت ۱۶ در پردیس سینمایی هویزه، در اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن سوره خیابان آمادگاه و در تهران نیز از ساعت ۱۴ در سالن آسمان فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد و میزبان مخاطبان این رویداد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار سینمای ایران اینجا کلیک کنید

دبیر دومین رویداد فیلم‌کوتاه «تصویردهم» تاکید کرد: با پایان یافتن زمان نمایش آثار منتخب، با توجه به بازخورد‌ها و آرای مردمی در اکران آنلاین و اکران‌های حضوری پنج فیلم منتخب مشخص خواهند شد.

رهبر همچنین درباره جزئیات برگزاری اختتامیه این رویداد افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، امکان پخش زنده اختتامیه این رویداد که با اجرای علی درستکار ساعت ۱۹، جمعه ۲۱ آبان‌ماه در سالن آسمان فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد، از طریق صفحه آپارات تصویردهم به نشانی Aparat.com/tasvir۱۰ وجود خواهد شد و بدین ترتیب مخاطبان می‌توانند برنامه‌های اختتامیه را به صورت آنلاین تماشا کنند.

«سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویردهم» با هدف محوری اشاعه و ترویج سنت‌ها و آیین‌های حسینی به همت موسسه فرهنگی خیریه راه ایمان و مشارکت عتبه مقدسه حسینی (ع) با دبیری محمد رهبر و مدیریت مجید مجیدی برگزار می‌شود.

در دومین «سوگواره فیلم‌کوتاه عاشورایی تصویر دهم» به انتخاب هیئت داروان متشکل از مجید مجیدی، سیدرضا میرکریمی و نیما جاویدی به سه نفر برتر تندیس، لوح تقدیر و به ترتیب جوایز نقدی شامل ۵ سکه، چهار سکه و سه‌سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر از اخبار، فرآیند برگزاری، قوانین و شیوه‌نامه این سوگواره می‌توانند علاوه بر مراجعه به صفحات مجازی سازمان جوانان راه ایمان، به نشانی @Javanane_Rahe_Iman با شماره تلفن ۰۹۱۰۹۲۳۴۲۳۴ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینماگران سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینماگران سینمای ایران فیلم کوتاه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا غفاری سربازرس اداره مبارزه پولشویی بانک مرکزی در ارتباط زنده با بخش خبر سیما گفت: سقف تراکنش غیر حضوری شبکه بانکی از ۱۰۰ میلیون روزانه به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

وی گفت: به موجب ابلاغیه امروز بانک مرکزی به شبکه بانکی،‌ سقف انتقال پول و تراکنش با اینترنت بانک و همراه بانک در ماه برای فرد حقیقی به یک میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین تراکنش های خرید با ابزارهای پذیرش و پوزها و IPG ها و تراکنش غیر حضوری از ۱۰۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

سربازرس اداره مبارزه با پولشویی بانک مرکزی تصریح کرد طبق بخشنامه امروز بانک مرکزی،‌ نقل و انتقال وجوه بیش از ۲۰۰ میلیون تومان تاکنون نیاز به ارائه مدارک ومستندات داشت که این آستانه هم به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است و تا ۴۰۰ میلیون نیاز به مستندات نیست و مازاد بر آن باید با ارائه مستندات و مدارک باشد.

سقف برداشت از خودپرداز بانک بطور روزانه ۲۰۰ هزار تومان از هر کارت و سقف انتقال وجه کارت به کارت با دستگاه خودپرداز بانک ۱۰ میلیون تومان در روز است.

کد خبر 846725 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آخرین تمرینات بلندقامتان جوان قم برای حضوری در لیگ برتر
  • برگزاری رویداد «چهارباغ جان اصفهان» در گذر فرهنگی چهارباغ
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • سقف تراکنش غیر حضوری بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول