Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@23:13:54 GMT

تصادف رانندگی و مصدومیت ۵ نفر در رشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۳۰۶

تصادف رانندگی و مصدومیت ۵ نفر در رشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان اسدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان گفت: بر اثر برخورد سواری‌های پراید و پژو ۴۰۵ در جاده جیرده، محدوده روستای ویشکا، ۵ سرنشین این دو خودرو مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

او با اشاره به اعزام ۳ گروه فوریت‌های پزشکی از پایگاه‌های شماره یک، ۷ و ۱۱ شهرستان رشت به محل حادثه، افزود: نیرو‌های اورژانس به محض رسیدن به محل تصادف، درمان اورژانسی برای ۲ مرد، ۲ کودک و یک زن را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان تصریح کرد: این افراد برای ادامه درمان به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند.

 

 

انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوریت های پزشکی مدیریت حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۱۶:۵۳ مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری پراید در محور خرمشهر به اهواز، ۲۰ کیلومتری، بلافاصله ۳ تیم امدادی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان و به محل حادثه اعزام شدند.
دکتر افشین دریانبرد افزود: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدامات درمانی لازم برای ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور خرمشهر به اهواز
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • مصدومیت دو تن در سانحه رانندگی محور مهاباد- سردشت
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • به دنبال حرکت جدیدی در دانشگاه گیلان هستم
  • ضرورت جانمایی مراکز امدادی در مسیر همایش سالگرد شهدای بازی دراز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان با یک کشته و 3 مصدوم
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در نیشابور