Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@21:19:56 GMT

آخرین قیمت ها در بازار میوه و تره‌بار

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۰۶۳

مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوجه فرنگی افزایش یافته و در مغازه‌ها به کیلویی حدود ۱۴ هزار تومان رسیده است. ناطقان: براساس مشاهداتی میدانی از برخی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هرکیلو گوجه فرنگی ۱۴ تا ۱۶ هزار تومان، خیار ۱۲ هزار تومان، پیاز و سیب زمینی حدود ۸۰۰۰ تومان، انار ۲۵ هزار تومان، انواع انگور ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان، پرتقال حدود ۲۰ هزار تومان، موز ۳۵ هزار تومان، نارنگی ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، لیموشیرین حدود ۲۰ هزار تومان، انواع سیب  ۱۲ تا ۲۰ هزارتومان و هویج ۱۰ هزارتومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است قیمت های ذکر شده حدودی بوده و ممکن است در برخی مناطق کمتر یا بیشتر باشد.



در میادین میوه و تره بار نیز قیمت هرکیلو پیاز زرد ۵۹۵۰ تومان، پیاز قرمز ۵۵۰۰ تومان، پیاز سفید ۵۰۰۰ تومان، خیارگلخانه ۷۷۰۰ تومان، خیاررسمی۶۲۰۰ تومان، سیب زمینی۷۴۰۰ تومان، کاهو۶۳۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان، گوجه فرنگی بوته ای و گلخانه۹۷۰۰ تومان، هویج ۸۳۰۰ تومان، انار ۱۴هزارو۵۰۰ تومان، انواع انگور۱۵ تا ۲۴ هزارتومان، پرتقال تامسون شمال و جنوب۹۵۰۰ تومان، انواع سیب ۱۱ تا ۱۳ هزارتومان، موز۲۷هزارو۸۰۰ تومان و نارنگی ۱۲ هزارو۳۰۰ تومان است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: قیمت ها ، بازار ، میوه و تره بار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ها بازار میوه و تره بار هزار تومان ۲۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744642

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد
  • قیمت عمده انواع میوه و سبزی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت انواع میوه و سبزی +جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی در بازار
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول