Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@00:49:32 GMT

انسداد آزادراه تهران ـ شمال براثر وقوع سیلاب +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۲۲۳

انسداد آزادراه تهران ـ شمال براثر وقوع سیلاب +فیلم

براساس هشدار هواشناسی اجتمال ریزش و رانش، سقوط سنگ و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها هشدار داه شد که شاهد وقوع سیلاب در قطعه چهار آزادراه تهران شمال مسیر مرزن‌آباد بودیم.

فرماندار چالوس با تایید این خبر، اظهار کرد: رانش زمین در قطعه چهار آزاد راه تهران شمال به‌دلیل سیلاب منجر به انسداد محور شد.

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای مازندران در این باره، اظهار کرد: قطعه چهار آزاد راه تهران ـ شمال مسیر مرزن‌آباد به‌دلیل وقوع سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: راهداران مشغول پاک‌سازی و بازگشایی مسیر هستند که درصورت بازگشایی اطلاع‌رسانی خواهد شد./ فارس

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سیلاب انسداد آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، رئیسی گفت: از ابتدای وقوع سیلاب در جنوب استان برق ۴۴۵ روستا دچار خاموشی شد، که با تلاش پرسنل صنعت برق در حال حاضر برق ۲۱۷ روستا پایدار شد.
وی ادامه داد: با توجه به خسارت وارد شده به پست‌های فوق توزیع پسابندر، بنت و چاهان این تعداد روستا بی برق هستند که به محض وارد مدار شدن این پست‌ها برق بیش از ۲۰۰ روستا پایدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: نبود مسیر دسترسی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله مشکلات مهم جهت اعزام نیرو‌های عملیاتی و اصلاح شبکه‌های برق است.
وی افزود: در حال حاضر، ۲۰۲ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و شش دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران؛ از سفر به این مناطق کشور پرهیز کنید
  • اعلام جزئیات ممنوعیت تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران
  • تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا