Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، هواپیمای اختصاصی سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) همزمان با هواپیمای نیروی هوایی آمریکا در فرودگاه ابوظبی بر زمین نشسته است.

بر اساس این گزارش، به دنبال فرود هواپیماهای اسرائیلی و آمریکایی یک هواپیمای سلطنتی عربستان سعودی نیز در فرودگاه ابوظبی به زمین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزئیات بیشتری از این خبر تاکنون منتشر نشده است.

پیش تر نیز این شبکه صهیونیستی گزارش داده بود که یک هواپیمای صهیونیستی برای نخستین بار در فرودگاه بین‌المللی ریاض فرود آمده است.

پایگاه خبری آکسیوس اخیرا به نقل از منابع عربی و آمریکایی گزارش کرده بود که که جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در مورد عادی سازی روابط با تل آویو با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان گفت وگو کرده است.

حرکت عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به احتمال بسیار زیاد بخشی از یک توافق بزرگ است که دربردارنده گام‌های تل آویو در راستای راه حل دو دولتی و اقدامات واشنگتن جهت از سرگیری روابط دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا با بن سلمان است.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا و سالیوان اخیرا در دیدار با یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مورد گسترش توافق ابراهیم رایزنی کردند. یک مقام ارشد صهیونیستی پس از دیدار آنها به خبرنگاران گفت که دست کم یک کشور در یک سال آینده قطعا به این توافق می‌پیوندد.

برچسب‌ها عربستان سعودی موساد ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عربستان سعودی موساد ایالات متحده آمریکا عربستان سعودی موساد ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • (ویدئو) فرود دلهره‌آور بوئینگ ۷۴۷ در فرودگاه
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه
  • مشتری جت های شخصی در ایران چه کسانی هستند؟ | ۲۵۰ هواپیمای شخصی در ایران