Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@19:54:47 GMT

«زرد»، در جشنواره حقوق بشر اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۱۸۸

«زرد»، در جشنواره حقوق بشر اسپانیا

به گزارش عصر پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی پروژه،   فیلم کوتاه زرد به کارگردانی سحر محمودی و تهیه کنندگی محمد متین کهن ترابی به موضوع کودک همسری در ایران می‌پردازد.

این فیلم که چندی پیش موفق به راهیابی به جشنواره بین المللی Cinelebu شیلی شده بود در تازه ترین موفقیت خود، این بار به بخش  مسابقه بین الملل جشنواره اسکار حقوق بشر، حرکت در اسپانیا راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم کوتاه «حقوق بشر...عمل!»آثار برگزیده خود را با موضوع حقوق بشر سالانه به نمایش می‌گذارد.

فیلم کوتاه زرد با نام اسپانیایی «Amarillo»داستان زندگی پرتلاطم دخترک زیبایی به نام شیرین را به تصویر کشیده که پس از سختی های بیشمار در زندگی، درصدد ورود به عرصه جدید زندگی است.

هفت فیلم کوتاه برگزیده در این جشنواره، در روز ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۳ آبان ۱۴۰۰) ساعت ۱۷:۰۰ در تئاتر راوال، Carrer del Comte de Pestagua، ۳۸، Castelló de نمایش داده می شوند.

همچنین این فیلم کاندید بهترین فیلم جشنواره  xposure International Photography and film  Festival  شارجه امارات نیز شد.

این جشنواره که به مدت ۶ سال است در شارجه امارات برگزار می شود فیلم کوتاه زرد را به عنوان کاندید بهترین فیلم خود انتخاب کرد.  

تاریخ برگزاری این جشنواره ۹ الی ۱۵ فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) خواهد بود.  

در این فیلم کوتاه بهناز پورفلاح، کیمیا ملایی، آیناز جمعه نصب، ندا شایان، هستی خلیلی، علی اصغر آشوری، محسن رضازاده و علیرضا استادی به ایفای نقش می پردازند. بازنویسی فیلمنامه این اثر را سحر محمودی، لاله یوسفی و علی روحی به صورت مشترک انجام داده اند. دستیار اول کارگردان مهدی رضا عقابی و دستیاران کارگردان علی وکیلی و لاله یوسفی هستند. مدیر فیلمبرداری این فیلم کوتاه بر عهده علی رنجبر بوده و دستیاران فیلمبرداری جواد رنجبر، سیدمحمدحسینی، عباس عطایی و رضا گودرزی هستند.

همچنین علیرضا واحدی نیز اپراتور دوربین و اسماعیل علیزاده تدوینگر این پروژه است.

برنامه ریز، ارس رزاز، دستیار برنامه ریز، مهشید زاده رعیت و منشی صحنه، مهلا معصومی نژاد بوده اند.

طراح تیزر این فیلم را بهرام رامه بر عهده داشته و صدابردار این فیلم داود قلیپور است. دستیار صدابرداری، سالار سلیمی، صداگذار، محمدحسین ابراهیمی، گریم، مریم حسنی وکامیار آشوری نیا هستند.

طراح صحنه و لباس این پروژه نیز محمد محمدی است.

دستیاران طراح صحنه و لباس نیز آرزو صابری، اشکان میرزایی و آرش طاهریان هستند.

پخش بین المللی این اثر را کمپانی Raw بر عهده دارد.

۱۳۵۲

برچسب‌ها تولید فیلم فیلم کوتاه اکران فیلم حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تولید فیلم فیلم کوتاه اکران فیلم تولید فیلم فیلم کوتاه اکران فیلم حقوق بشر فیلم کوتاه حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین دختران فوتبالیست استان قزوین در اردوی تیم ملی، دعوت ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی و وزنه‌بردار قزوینی در راه رقابت‌های جهانی اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم ملی پرنیا رحمانی و مریم دینی دختران فوتبالیست استان قزوین را به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان دعوت کرد. اردوی ملی‌پوشان از پانزدهم فروردین به مدت یک هفته در تهران برگزار خواهد شد.

دعوت ژیمناست قزوینی به اردوی تیم ملی

کادرفنی تیم ملی ژیمناستیک «علیرضا نبی‌پور» را به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک بزرگسالان دعوت کرد. اردوی ملی پوشان ژیمناست از امروز تا یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی تهران پیگیری خواهد شد.

وزنه‌بردار قزوینی در راه رقابت‌های جهانی

«میرمصطفی جوادی» به همراه ملی‌پوشان به مسابقات جام جهانی اعزام خواهد شد. ملی‌پوش استان که در اردوی تیم ملی به سر می‌برد، در مسابقات جام جهانی تایلند به روی تخته می‌رود.

جام جهانی وزنه‌برداری تایلند آخرین مرحله گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است. این رقابت‌ها از دوازدهم فروردین ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

جوادی پیش از این با قرار گرفتن در مکان پنجم رنکینگ جهانی سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس فرانسه را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تفسیر کوتاه آیه شانزدهم طرح مسطورا توسط رئیس اداره تبلیغات گناوه
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شجاع کوتاه نمی‌آید، حتی در عشق آباد! (عکس)
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • تفسیر کوتاه آیه ۸۱ سوره اسراء
  • چند خبر کوتاه از جغتای
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • «آخرین شیهه ...» از ایتالیا جایزه گرفت
  • «آخرین شیهه...» یک جایزه ویژه زنان گرفت
  • خبر‌های کوتاه استان چهارمحال و بختیاری