Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@21:33:13 GMT

شهادت یک سرباز وظیفه در فارس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۶۹۷

بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان انسان با پلیس، سرباز وظیفه « ایمان حاتمیان» به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش فارس، روز گذشته قاچاقچیان انسان به همراه ۱۰ تبعه افغانی غیر مجاز در تور و ایست بازرسی شهرستان سرچهان فارس بازداشت و دستگیر شدند.

برپایه این گزارش درتاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ حوالی ساعت ۱۵:۳۰ در محور مواصلاتی روستای خیرآباد شهرستان سرچهان استان فارس خودروی حامل ۱۰ سرنشین افاغنه غیر مجاز خلاف جهت و با سرعت بالا در محور با تور ایست بازرسی مواجه شد که به صورت عمد با موانع فیزیکی و انسانی برخورد کرد که با تلاش ماموران حاضر خودرو متوقف و قاچاقچیان و همراهان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این حادثه سرباز وظیفه «ایمان حاتمیان» به دلیل برخورد عمدی خودرو قاچاقچیان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که پس از سیر مراحل درمانی متاسفانه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان

ایسنا/زنجان معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل صمت، اسماعیل مسلمی اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح نظارتی که از ۷ اسفندماه در استان آغاز شده تاکنون از ۲۹۴۶ واحد صنفی و خدماتی در سطح استان بازرسی به‌عمل آمده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال اجراست، ۳۶۰ پرونده به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول تصریح کرد: گران‌فروشی با ۸۰ مورد، کم فروشی و تقلب ۲۸ مورد، عدم درج قیمت ۱۲۲ مورد، عدم صدور فاکتور ۵۸ مورد، حراج غیرقانونی ۱۷ مورد و نداشتن پروانه کسب ۵۳ مورد بیشترین عناوین تخلف شناسائی شده در این مدت است.

معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال ۱۴۰۳
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در استان زنجان
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها/ تلفات سنگین اشغالگران