Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حجت طباطبایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی "تصویر دهم" با هدف محوری اشاعه و ترویج سنتها و آیین های حسینی به همت موسسه فرهنگی خیریه "راه ایمان" و مشارکت "عتبه مقدسه حسینی (ع)" با دبیری "محمد رهبر" و مدیریت "مجید مجیدی" فیلمساز برجسته ایرانی راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۳۲ فیلم منتخب این رویداد از ساعت ۱۶ تا ۱۹ امروز در پردیس سینمایی هویزه همزمان با شهرهای تهران، قم، اصفهان و کربلا برای عموم علاقه مندان به صورت رایگان به نمایش درآمد.

رییس اداره سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بخشی از این فیلمهای کوتاه عبارتند از «باغ سیب» از حسین فیروزه، «بی بی» از سعید نجاتی، «بی‌حرف و حدیث» از سیدسجاد حسین کمال آبادی،«تا فردا» از علی توکلی زانیانی، «تال» از علیرضا آخوندزاده، «تاول» از محمد اسفندیاری، «تو حسین همه» از کاظمی، «توفیق» از حسین مددی، «جامانده» از سیدمجتبی طباطبایی، «جای خالی» از علی ملاقلی‌پور، «جوشکار» از رضا کشاورز، «چک چکو» از مصیب حنایی، «حاج روح‌الله» و «خادم الحسین» و «هفتاد و سه‌سالگی» از مهدی شاهسواری، «داستان لیوان» و «دشمن زباله‌ها» از محمد صالحی و  «دور دست نزدیک» از جمشید فرج وند.

طباطبایی، اسامی فیلمهای کوتاه دیگر را «دهش» از فاطمه باقری، «روضه»از مصطفی صبوری، «روضه خانگی» از سیدمجتبی طباطبایی، «زیر زمین» از رضا محمدخانی، «شام هیات» از حسین دارابی، «شیفت»از بهرام لطفی ملاقاسم، «عکس آخر» از محمدمهدی فکریان، «قلک اربعین» از محمدحسین امانی، «گریز»از علیرضا اسماعیل‌نژاد، «گهواره‌ای برای علی‌اصغر» از سیدرضا سیدفاتحی، «مراسم»از محمد دیماسی، «نذر شیرین» از فرزانه ناظران‌پور، «نیمه شب اتفاق افتاد» از محمدحسین مدبر فرد و «همان همیشگی» از مریم رستمی ذکر کرد.

وی اضافه کرد: بعد از نمایش این فیلمها نشست نقد و بررسی آثار منتخب سوگواره فیلم کوتاه عاشورایی "تصویر دهم" با حضور یکی از منتقدان به نام علی مقدسی در محل پردیس سینما هویزه برگزار می شود.

برچسب‌ها کربلا مجید مجیدی مشهد محمد اسفندیاری قم سعید نجاتی فیلم کوتاه تهران چك چكو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمجتبی طباطبایی اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کربلا مجید مجیدی مشهد کربلا مجید مجیدی مشهد محمد اسفندیاری قم سعید نجاتی فیلم کوتاه تهران چك چكو وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر