Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی استان فارس از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و کشف ۴۲۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و حشیش در ورودی "شیراز" خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل تردد قاچاقچیان با یک سواری پژو پارس را در محور "کرمان-شیراز" شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در قالب چند اکیپ به محورهای مواصلاتی منتهی به شیراز اعزام و پس از ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری به صورت محسوس و نامحسوس در نهایت خودرو مورد نظر را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: ماموران دستور ایست را صادر که راننده و سرنشین بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، قاچاقچیان از خودرو پیاده و به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند که پس از چند دقیقه درگیری مسلحانه، در نهایت متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند با استفاده از کوهستانی بودن منطقه و تاریکی هوا خودرو را رها و اقدام به فرار کردند.

کشفیات مواد مخدر در چهارمحال و بختیاری 30 درصد افزایش یافتکشف 10 هزار بسته داروی تقویت‌کننده حاوی مواد مخدر از اوباشکشف 170 تن مواد مخدر و دستگیری 130 قاچاقچی در سیستان و بلوچستان/ 60درصد جرائم خشن ریشه در مواد مخدر دارد

سردار حبیبی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو قاچاقچیان، 174 کیلو و 500 گرم تریاک و 250 کیلو حشیش در مجموع 424 کیلو و 500 گرم مواد مخدر کشف کردند، گفت: در این ماموریت یکی از کارکنان انتظامی بر اثر تیراندازی قاچاقچیان از ناحیه پا مجروح و پس از انتقال به بیمارستان و اقدامات اولیه درمانی حال مزاجی وی مطلوب گزارش شده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری راننده و سرنشین متواری که به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرده و متواری شده‌اند با جدیت ادامه دارد، گفت: در این باره یک سواری پژو پارس با دو سرنشین که همدستان قاچاقچیان متواری و مالک مواد مخدر بوده‌اند دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

وی هشدار داد: استان فارس هیچگاه جولانگاه قاچاقچیان مواد مخدر نخواهد بود و در صورت فعالیت منتظر برخورد قاطع پلیس باشند.

انتهای پیام/424/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف ۷۶ کیلو تریاک و حشیش از یک منزل مسکونی و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و دو عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 747695

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز